Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:08:32 GMT

حضور در لیگ آمریکا، پروژه بلندمدت لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۴۸۶

حضور در لیگ آمریکا، پروژه بلندمدت لیونل مسی

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد مسی با بارسلونا تا 3 ماه دیگر به پایان می رسد. در مورد تیم بعدی او خبرهای زیادی در روزهای گذشته انتشاریافته است. برخی مطبوعات انگلیسی از حضور وی در تیم فصل آینده منچسترسیتی خبرداده اند.

روزنامه لوپاریزین هم امروز نوشت باشگاه پاری سن ژرمن هم وضعیت وی و هم کریس رونالدو را مورد بررسی جدی قرارداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته این منابع هیچکدام به طور جدی از تصمیم فوق ستاره آرژانتینی چیزی را عنوان نکرده اند.

اما شبکه کادناسر اسپانیا نوشت، آنچه مشخص است در دو سال آینده، این فوق ستاره تصمیم دارد در تیمی اروپایی باشد.

به همین خاطر احتمال این که در فرانسه این انگلیس حضور یابد، وجوددارد. اما برای دو سال بعد قصد دارد به تیمی از لیگ حرفه ای آمریکا ملحق شود.

این رسانه از تیم اینترمیامی به عنوان تیم «ایستگاه پایانی» دوران فوتبال مسی نام برد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی آمریکا بارسلونا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه بارش‌های بهاری امسال کرمانشاه کم‌سابقه بوده و همین بارش‌ها موجب جان گرفتن رودها و چشمه سارها و جاری شدن آبشارهایی در جای جای این دیار شده است.

بهار امسال چندین بارش خوب در کرمانشاه رخ داد که آخرین آن بارش های اواخر هفته قبل بود که تا روز گذشته هم ادامه داشت. بارش‌هایی که بیش از ۷۰ میلیمتر بارندگی برای استان به همراه داشت و در برخی نقاط از جمله ثلاث باباجانی از ۱۵۰ میلیمتر هم گذشت.

این بارش‌های مناسب سبب شد تا میزان بارش‌های سال زراعی جاری استان از میانگین بارش های ۳۰ سال گذشته استان(دوره بلندمدت) فراتر رود. اگر چه هنوز تا رکورد بارش‌های یک سال استان فاصله زیادی داریم.

براساس آمارهای هواشناسی، میانگین بارش‌های استان کرمانشاه در سال زراعی جاری(مهر ۱۴۰۲ تاکنون) به ۵۱۸ میلیمتر رسیده که از بارش های دوره بلندمدت استان(۴۸۶ میلیمتر) ۱۵ درصد بیشتر بوده است. این آمار در مقایسه با بارش‌های سال زراعی گذشته رشد ۲۷ درصدی داشته است.

آمار بارش‌های شهر کرمانشاه نیز در این مدت ۴۸۸ میلیمتر بوده که از دوره بلند مدت ۱۷ درصد و از سال گذشته ۳۳ درصد بیشتر است.

در سال زراعی جاری پاوه با ۱۰۰۳ میلیمتر، بیشترین بارش را در استان داشته که این آمار هم نسبت به دوره بلندمدت ۳۸ درصد و نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

کمترین بارش امسال استان نیز به میزان ۳۰۹ میلیمتر مربوط به سنقروکلیایی بوده که البته این آمار هم از سال گذشته ۱۴ درصد بیشتر بوده، اما نسبت به دوره بلندمدت ۲۰ درصد کاهش داشته است.

در بین تمام ایستگاه‌های هواشناسی استان تنها در ایستگاه سومار(۳۵۴ میلیمتر) بارشی کمتر از سال گذشته به ثبت رسیده است. همچنین بارش اکثر ایستگاه های هواشناسی استان نیز - بجز سرارود، سنقروکلیایی و حمیل- از میانگین بلندمدت بیشتر بوده است.

البته هنوز رکورد بارش های یک سال زراعی کامل در استان مربوط به سال زراعی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ با ۷۷۵ میلیمتر بارش است، اما این پایان بارش‌های امسال کرمانشاه نیست و طبق اعلام هواشناسی از فردا نیز دوباره شاهد وقوع بارش هایی در سطح استان هستیم و باید منتظر ماند و دید آیا امسال رکورد بارش های کرمانشاه شکسته می شود یا خیر که البته کمی بعید به نظر می رسد.

طبق اعلام هواشناسی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته گذر موج ناپایدار دیگری مجدداً سبب بارندگی همراه با رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار تگرگ - البته نه به شدت و گستردگی سامانه اخیر- خواهد شد. بارش های این سامانه که فردا(دوشنبه) در نیمه غربی و نواحی شمالی استان از شدت بالاتری برخوردار خواهد بود موجب آبگرفتگی معابر و رواناب خواهد شد. در روز سه شنبه هم بارش ها غالباً به شکل رگبارهای موقت و پراکنده خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است