Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهنا حمد المهنا» پژوهشگر کویتی به حملات اخیر نیروهای مقاومت یمن علیه مواضع عربستان سعودی در خاک این کشور واکنش نشان داد و یک پست توئیتری منتشر کرد.

وی در این پست توئیتری نوشت: من یک سؤال دارم؛ چگونه است که حملات جنگنده های ائتلاف عربی علیه زنان، کودکان و تأسیسات یمن و تخریب آنها جنگ علیه تروریسم و حمایت از دولت مشروع یمن به شمار می رود؟

المهنا ادامه داد: در حالی که واکنش نیروهای حوثی و هدف قرار دادن تأسیسات رأس تنوره در عربستان یک اقدام تروریستی و نقض قوانین بین المللی و خطری علیه صلح جهانی به شمار می رود؟ لطفا پاسخ من را بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که نیروهای مقاومت یمن طی روزهای گذشته حملات موشکی و پهپادی خود را علیه مواضع حساس عربستان سعودی در واکنش به تشدید تجاوز این کشور علیه یمن افزایش داده اند.

کد خبر 5167627 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: کویت عربستان سعودی یمن ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران سوریه افغانستان فلسطین برجام آنتونی بلینکن ترکیه جو بایدن جنگ 2015 یمن روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی