Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: در بازدید از حوزه‌های ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر و روستا در البرز شاهد استقبال پرشور داوطلبان هستیم و پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

 استاندار البرز  با اشاره به این که ۱۳ هیات اجرایی در حوزه‌های انتخابیه البرز تشکیل شده و ۷ هیات باقی مانده نیز به زودی تشکیل می‌شود، گفت: از روز ۲۰ اسفند ماه بر اساس دستور وزیر محترم کشور ثبت نام در البرز نیز آغاز شده و تا به امروز این روند بدون هیچ گونه مانعی به خوبی طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان این که حضور گسترده داوطلبان برای ثبت نام فضای انتخابات را پرشور‌تر خواهد کرد، گفت: بهتر است داوطلبان، ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

او افزود: پس از ثبت نام، مشخصات افراد در پایان هر روز به مراجع ۴گانه اعلام شده و ۱۰ روز برای استعلام فرصت دارند.

 استاندار البرز گفت: اکنون هیچ کس تا موعد مقرر اجازه تبلیغات ندارد همچنین اعضای فعلی شورا‌ها نیز اجازه استفاده از امکانات شورا‌های شهر و روستا را ندارند و در این رابطه هر گونه تخلفی رصد می‌شود.

شهبازی افزود: باید شرایط به صورت عادلانه برای نامزد‌های انتخابات مهیا شود از این رو به جد درصدد تحقق این امر هستیم.

او افزود: سلایق مختلف سیاسی کاندیدا‌های خود را معرفی می‌کنند و امید است با توجه به این روند تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی قانونی پرشور‌تر از گذشته پای صندوق‌ها حاضر شوند.

 استاندار البرز گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قانون را مد نظر داریم و به طور قطع در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.

شهبازی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است چراکه پشتیبانی مردم عامل قدرت نظام است.

 او  گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا، امسال تدابیری اتخاذ شد که ثبت نام‌ها به صورت حضوری و مجازی انجام شود.

استاندار البرز افزود: ۳ هزار صندوق رای در البرز برای اخذ آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

انتهای پیام /ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات استاندار البرز شهر و روستا شورا ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار ضعیف تا انتهای هفته از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در ارتفاعات رگبار پراکنده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با تشدید فعالیت سامانه بارشی تندری در روزهای پایانی هفته از عصر و شب جمعه تا ظهر شنبه رگبار ساعتی و شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود، افزود: امروز چهارشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و گرد و خاک است و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما و برای روز جمعه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6094398

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است