Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@17:48:49 GMT

کومان به دنبال یک مهاجم نوک و دیپای

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۹۲۳

در حالی که مربی بارسلونا همچنان به دنبال جذب ممفیس دیپای است، خرید یک مهاجم نوک را نیز در برنامه دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، بعد از جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا در تابستان امسال، هیچ مهاجمی به جای او جذب نشد. کومان اگر چه از نخریدن مهاجمی جدید ناراحت است اما درک می کرد که زمان رفتن لوئیس سوارز فرار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که مربی هلندی انتظار نداشت این بود که به جای مهاجم اروگوئه ای بازیکن جدیدی جذب نشود.

از زمان حضور کومان در بارسلونا، این مربی دائما تایید کرده است که ممفیس دیپای و همچنین یک مهاجم نوک در ترکیب تیمش نیاز دارد. با توجه به نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستان، کومان یک بار دیگر بر خواسته هایش تاکید دارد: یک مهاجم نوک و دیپای

در مورد مهاجم نوک، شنیده ها حاکی از این است که کومان به بازی ارلینگ هالند علاقه زیادی دارد و مربی هلندی بر این باور است که با اضافه شدن این بازیکن به ترکیب آبی و اناری ها، خط حمله بارسا قدرتی استثنایی پیدا خواهد کرد. مهاجم دیگری که مد نظر کومان قرار دارد، روملو لوکاکو است. کومان از زمان حضورش در اورتون با این بازیکن همکاری داشته و به خوبی با توانایی های این بلژیکی قدرتمند آشنا است.

از سوی دیگر جورجینیو واینالدوم هم یکی دیگر از بازیکنانی است که کومان به جذبش علاقه دارد. قرارداد هافبک 30 ساله لیورپول در پایان فصل به اتمام می رسد ولی در حال حاضر باشگاه های پاری سن ژرمن و اینتر هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند و شاید بارسا نتواند در رقابت با این دو تیم برای جذب واینالدوم پیروز میدان شود. از سوی دیگر ظهور بازیکنی به نام ایلایکس هم باعث شده است تا سران بارسا به جذب واینالدوم تردید نشان دهند و ممکن است تصمیم بگیرند به جای خرید هافبک هلندی، روی محصول تیم های پایه خود سرمایه گذاری کنند.

در مورد دیپای هم باید گفت کومان بارها از این بازیکن 26 ساله تمجید کرده است. این دو در تیم ملی با هم همکاری داشته اند و کومان از آن جهت به این بازیکن علاقه دارد که دیپای توانایی بازی در تمام پست های تهاجمی را دارد و می تواند کمک زیادی به نقشه های تاکتیکی مربی هلندی کند.

به نظر می رسد بارسلونا در تابستان پیش رو، روزهای شلوغی را در بازار نقل و انتقالات در پیش داشته باشد. باید منتظر ماند و دید مدیر عامل جدید باشگاه بارسلونا تا چه حد می تواند هدف های مد نظر مربی هلند را جذب کند.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک مهاجم نوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در 30 ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان تر کنند. 

در واقع، چند روز بعد، ستاره لهستانی یک میهمانی باربیکیو در خانه اش ترتیب داد و بازیکنان با هم متحد شدند تا بهترین خداحافظی را با مربی انجام دهند. رختکن که در ابتدای فصل به خصوص پس از لو رفتن محتوای یک جلسه داخلی دچار مشکلاتی شده بود، تصمیم گرفت برای بهترین وداع با ژاوی هر کاری انجام دهد. نتایج بارسا بعد از اعلام استعفای ژاوی نیز نشان می داد بازیکنان کاملا متحد شده اند.

حالا ولی شرایط فرق کرده است. ژاوی از ایده خود برای رفتن عقب نشینی کرده و این رختکن را به لرزه درآورده است که به طور کلی این احساس را دارد که ژاوی در این ماه ها کاملاً با آنها صادق نبوده است. 

ارتباط مربی با بازیکنان خوب است، اما باید دید رختکنی که شامل گروه اسپانیایی ها، بازیکنان خارجی و بازیکنان جوان تیم می شود، از این پس چه واکنشی نشان خواهد داد. ژاوی بار دیگر به موضع قدرت برگشته و می خواهد برای فصل بعد تصمیماتی جدی و متفاوت بگیرد. برخی طبعا در این میان قربانی خواهند شد. ماموریت او حالا سنگین‌تر از تمام ماه های گذشته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا