Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، شهردار کرمان در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر کرمان گفت: برای اجرای این پروژه در مجموع حدود ۸۵ میلیارد تومان هزینه شده است و در ساخت این پل که طول آن ٢.۵ کیلومتر است از ۵۰۰ سگمنت و ۱۸۰ شمع استفاده شده است. 

سید مهران عالم زاده، با عذرخواهی از کسبه و ساکنان اطراف پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل مشکلاتی که در طول مدت زمان اجرای این پروژه ایجاد شدگفت: از ۱۰ ماه پیش به صورت جدی اجرای این پروژه دنبال و امروز بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این تقاطع به منظور پاسداشت خدمات نیروهای امنیتی اطلاعات به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، گفت: آرامش و امنیت امروز را مدیون خدمات این افراد هستیم و این پل حداقل عیدی شهرداری کرمان به مردم این شهر می باشد. 
علی زینی وند استاندار کرمان هم با بیان اینکه در برخی طرح‌ها قاعدتا گاهی برخی مخالف اند، اما می شود برای این کار ، اقناع سازی صورت بگیرد گفت: طرح‌های شهری کرمان باید علاوه بر باز شناخت سابقه تمدنی، نمادی از مکتب شهید قاسم سلیمانی و سابقه فرهنگی نیز داشته باشد.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم نیز در این مراسم گفت: در این پروژه که حدود ۱۸ هزار متر مربع زیربنا دارد، حدود هفت کیلومتر احداث شمع انجام شده است.
فلاح افزود: این روش پل‌سازی یکی از متدهای به‌روز در صنعت پل‌سازی دنیاست و در این پروژه کم‌ترین شعاع قوس به ۴۲ متر رسید که در نوع خود یک رکورد جهانی است.
رحمانی، قائم‌مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء نیز گفت: باعث افتخار است که این روزها پروژه‌های متعدد شهری را در این شرایط کنونی کشور افتتاح می‌کنیم.
وی افزود: در سال جاری قرارگاه خاتم الانبیاء موفق شد تعداد پروژه‌های مختلفی را به بهره‌برداری برساند که از پروژه راه آهن خواف هرات و کنارگذر جنوبی تهران گرفته تا پروژه غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) کرمان که لیاقت این شهر است.
وی افزود:قرارگاه خاتم الانبیاء حدود ۳۰۰ پروژه شهری در کشور دارد، اما سبد استان کرمان خیلی کم است‌؛قرارگاه یک ظرفیتی است که بازوی توانمند دولت و مردم در خدمت مردم بوده است و تقاضا داریم استان کرمان هم از این ظرفیت استفاده کند.
پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از پروژه‌های مهم شهر کرمان است که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در محل تقاطع بلوار امیرکبیر و کشاورز شهر کرمان  در مسیری به طول 826 متر شمال به جنوب، 804 متر در مسیر جنوب به شمال، 300 متر شرق به جنوب و 361 متر در مسیر جنوب به غرب احداث شده است.

.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهردار کرمان استاندار کرمان غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم