Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: در پایان روز دوم ۱۲۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان ثبت نام کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: با گذشت دو روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر، ۱۲۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۷۸ نفر در فرمانداری، ۱۵ نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی، ۱۵ نفر دسکتاپی و ۱۵ نفر نیز در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان ۷۲ نفر دارای مدرک لیسانس، ۳۹ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری، ۲ نفر حوزوی و ۶ نفر نیز فوق دیپلم هستند.

مصطفوی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۹ نفر سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارومیه انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه آذربایجان غربی انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات شوراهای شهر آذربایجان غربی شوراهای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم