Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:15:26 GMT

اتاق فکر برنده سه نفره استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۱۲۹۸

اتاق فکر برنده سه نفره استقلال (عکس)

در دیدار روز گذشته استقلال و پیکان کادرفنی آبی‌ها چند تغییر شکل مهم را در جریان بازی انجام داد که موفقیت‌آمیز بود و منجر به پیروزی استقلال شد.

به گزارش "ورزش سه" با تغییر کامل کادرفنی استقلال، حالا اتاق فکر آبی‌ها را فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، فراز کمالوند به عنوان مدیرفنی و صالح مصطفوی به عنوان دستیار اول شکل می‌دهند؛ آن‌ها در طول جریان بازی بارها به لب خط آمده و با بازیکنان تیم‌شان صحبت می‌کنند و حتی در کنار زمین و همزمان با بازی جلسات سه نفره‌ای را هم شکل می‌دهند تا بهترین تصمیم برای هدایت استقلال اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در بازی روز گذشته مقابل پیکان در جام حذفی هم این رویه کادرفنی جدید استقلال ادامه پیدا کرد و آن‌ها با تصمیمات خود بارها فرم بازی استقلال را در حالت‌های مختلف آزمایش کردند تا بهترین شیوه و استراتژی ممکن در مقابل شاگردان تارتار پیاده‌سازی شود؛ از مثلث وریا غفوری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته در شروع مسابقه تا ورود بازیکنانی چون بابک مرادی و ارسلان مطهری که شکل بازی استقلال را تغییر داد که در نهایت برای آبی‌ها یک پیروزی ارزشمند مقابل پیکان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی را به همراه داشت.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان