Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:30:15 GMT

تنها میزبانی ایران در آسیا هم گرفته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۱۵۸۹

تنها میزبانی ایران در آسیا هم گرفته می‌شود؟

احتمال دارد میزبانی فولاد خوزستان از العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان هم پس گرفته شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام میزبانان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا آب سردی بر پیکره فوتبال ایران ریخته شد. حالا استقلال،‌پرسپولیس و تراکتور به عنوان 3 نماینده حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان در کشورهای دیگر بازی های متمرکز خود را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز به ایران داده نشده و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات در کشور بحرین برگزار می شود.


در این شرایط اما بازی پلی آف فولاد و العین امارات تنها میزبانی نمایندگان ایران در بازی های آسیایی است. بر اساس اعلام AFC برنده این دیدار به دور گروهی می‌رسد و مسابقات این گروه هم در کشور عربستان برگزار می‌شود. حالا اما شنیده می شود که ممکن است تنها میزبانی ایران که متعلق به فولاد در پلی آف است هم از ایران گرفته شود.


در نامه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه فولاد خوزستان ارسال کرده قید شده با وجود اعطای میزبانی به نماینده ایران اما ممکن است میزبانی پلی آف هم به کشور محل برگزاری مسابقات گروهی داده شود. در این شرایط ممکن است بازی فولاد و العین امارات نیز در کشور عربستان برگزار شود. اتفاقی که به طور کامل دست ایران را از میزبانی در رقابت های مختلف بین المللی در قاره آسیا محروم می‌کند.


این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که بخش روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال کماکان نامه هایی که در این خصوص به فدراسیون و باشگاه ها ارسال می‌شود را رسانه‌ای نمی‌کنند و مخاطبان فوتبال را در جریان اتفاقاتی که در بحث میزبانی ها رخ می‌دهد نمی‌گذارد.


فدراسیون فوتبال از مدت ها قبل اطلاعیه‌هایی را درباره گرفتن میزبانی بازی های لیگ قهرمانان توسط نمایندگان ایران وهمچنین تیم ملی فوتبال منتشر کرد اما حالا مشخص شده که هیچ کدام از تلاش های صورت گرفته اثرگذار نبوده و ممکن است تنها میزبانی نماینده های ایران که متعلق به فولاد خوزستان برای یک مسابقه پلی آف است نیز گرفته شود.


باید منتظر ماند و دید اقدامات جدید فدراسیون فوتبال که با نظر رییس جدید هم هست به کجا می‌کشد. هرچند که بعید است کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث تغییر میزبان مسابقات تجدید نظر کند.

لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان تنها میزبانی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و سومین فصل از لیگ برتر، خطر سقوط به دسته اول حسابی یقه تیم‌های جنوبی را گرفته و هیچ کدام از سه تیم جنوب فوتبال کشور، وضعیت خوبی در جدول ندارند. فولاد خوزستان هم در این فصل از چنين قاعده‌ای مستثنی نیست.

ریشه بحرانی که اکنون گریبان فولاد خوزستان را گرفته، به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی‌گردد و اگرچه با ایجاد تغییرات مدیریتی و فنی تا حدی این باشگاه سر و شکل بهتری گرفته، اما همچنان قرمزپوشان اهوازی خطر سقوط را احساس می‌کنند و امیدوارند در 6 هفته پایانی از این بحران عبور کنند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، روزگاری برای خود آقایی می‌کرد و جولان می‌داد. ملادن فرانچیچ و حسین فرکی سرمربیانی بودند که با فولاد توانستند به ترتیب در لیگ‌های چهارم و سیزدهم، قهرمان شوند و دو مرتبه قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزهای خوزستان به ارمغان بیاورند.

سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری از ستاره‌های دیگر وقت تیم ملی از دل همین تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

فقط 6 بازی به پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد با منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چشم به لغزش فولاد دوخته‌اند. حالا هواداران فولاد امیدوارند که تیم محبوب‌شان از این بحران در هفته‌های آینده عبور کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، این امید وجود دارد که فصل بعد دوباره از قهرمان سابق لیگ برتر تیمی را ببینیم که با حضور در بالای جدول هوادارانش را خوشحال می‌کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد هم در نشست خبری اخیر خود اشاره‌هایی به برنامه‌های این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده داشت.

در یکی دو ماه گذشته حمایت‌هایی که مسئولان کارخانه فولاد از باشگاه انجام دادند و اقداماتی که در راس مدیریت این باشگاه رخ داده، نشان از امیدواری به آینده‌ای بهتر دارد. پس می‌توان امید داشت که اگر فولادی‌ها به سلامت از بحران کنونی عبور کنند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در شرایطی مناسب از جدول رده‌بندی تماشا کنیم.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)