Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | هشتمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۶۴ از ۲۳ استان طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار شد.

نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی کوراش بانوان دعوت شدند. این اردو از ۱۵ فروردین ماه در بجنورد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس سال آینده تیم کوراش مردان و بانوان کشورمان در سه میدان، مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در خرداد ماه به میزبانی ازبکستان، قهرمانی بزرگسالان جهان در شهریور ماه به میزبانی هند و بازی‌های داخل سالن آسیا در اسفند ماه به میزبانی تایلند اعزام خواهند شد.

*درخشش مازندرانی‌ها

تیم کوراش بانوان استان مازندران، با ریاست عرفان بهاری و هدایت هدا نقیبی موفق به کسب مقام سوم تیمی مسابقات کشوری بزرگسالان در شهر بجنورد خراسان شمالی شد.

در این رقابت‌ها، فاطمه برمکی یک مدال طلا، مهتاب دیوسالار یک مدال نقره و سمانه خجسته و هدیه یزدانی دو مدال برنز کسب کردند.

به گزارش فارس، همچنین محسن رستمی داور جهانی مازندرانی به عنوان کمیسیون داوری با دعوت فدراسیون ووشو در این دوره از مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات کوراش قهرمانی کشور کوراش بانوان ماه به میزبانی کوراش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی