Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:20:20 GMT

عزت ملت ایران در صف‌های مرغ و تخم مرغ پایمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۱۶۱۲

عزت ملت ایران در صف‌های مرغ و تخم مرغ پایمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر اصغری امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه عزت این ملت نباید در صف‌های خرید مرغ و تخم مرغ پایمال شود؛ افزود: یک سال است مسئولین با حضور در رسانه ملی از قیمت گوشت در کشور گلایه کرده و علت افزایش قیمت را وجود دلال بازی عنوان می‌کنند؛ اگر مردم از وجود دلالی در عرضه گوشت گلایه کنند حق دارند ولی مسئول نباید در این خصوص گلایه مند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی که در تمام عرصه‌ها دنیا را مات و مبهوت کرده است، نبایستی مردم آن برای خرید مایحتاج خود در صف بایستند.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: این کشور دستگاه امنیتی بنام وزارت اطلاعات دارد و از آسمان عبدالمالک ریگی را به زمین کشانده و او را دستگیر می‌کند و یا جاسوسان را با عملیات‌های نامحسوس دستگیر و تحویل قوه قهریه می‌دهد. از این رو کنترل قیمت اجناس و حفظ عزت مردم در قبال این کارهای بزرگ کار ساده ای است و می‌توانند آن را حل کنند و گره این مشکل باید شناسایی و باز شود.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در لواسانات و برخی شهرهای شمالی کشور گفت: برای برخی از این ساختمان‌ها چند صد میلیارد تومان از پول این کشور و ملت هزینه شده است، چرا سرمایه این ملت با این وضع به هدر می‌رود و آنچه از مسئولین گلایه داریم اینکه چرا در زمان ساخت اجازه دادند که این ساخت و سازها صورت بگیرد و از ابتدا باید جلوی آن را نگرفتیم؟! چرا ملت را تا این اندازه بی ارزش فرض می‌کنند؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ و معیارهای انتخاب اصلح بیان کرد: از اینکه چه کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد، مهم است علیرغم اینکه شورای محترم نگهبان صلاحیت افراد را بررسی خواهد کرد ولی انتخاب ما نیز باید کاملاً آگاهانه باشد.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به کارنامه ناموفق شوراهای اسلامی شهرها در کشور بویژه شهر بناب یادآور شد: عملکرد اعضای شورا باید کاملاً مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و ضمن تقدیر و تشکر از اعضایی که دغدغه شهر و مردم را داشتند، لذا در دوره ششم انتخابات شوراها باید عملکرد افراد ارزیابی شود و آنهایی که لیاقت حضور در شوراها را دارند، آنها را انتخاب کنند.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به عملکرد ضعیف این دوره شورای شهر بناب اظهار کرد: انتخاب ۳ سرپرست و ۳ شهردار در طول ۴ سال برای بناب قابل تأمل است. از این رو بایستی بدانند که با کدام معیار شهردار را انتخاب می‌کنند و باید بررسی کنند که کدام یک از اعضای شوراها از امتیازات ویژه بهره مند شده یا نشده‌اند.

وی در ادامه خطبه‌ها گریزی نیز به نحوه تبلیغات انتخابات دوره قبلی ریاست جمهوری زد و افزود: از آنجایی که اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری به سراسر دنیا پخش می‌شد، برخی از نامزدها کشور را سیاه نمایی کرده و اگر کسی تصویر فرد را نمی‌دید فکر می‌کرد کدام ضد انقلاب خارج نشین این مطالب را می‌گوید.

امام جمعه موقت بناب تصریح کرد: در این مناظره‌ها نامزدها همدیگر را به خیانت متهم کردند و جا داشت بعد از انتخابات کارگروهی در این خصوص تشکیل و اگر این گفته‌ها صحت داشت با فرد مزبور قانونی برخورد می‌شد ولی اگر تهمت بود فردی که این افتراها را زده بایستی دادگاهی و محاکمه می‌شد. چرا بایستی با آبروی نظام بازی شود؟!

حجت الاسلام اصغری در خاتمه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با تبریک سالروز بعثت حضرت رسول اکرم (ص) به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز بعثت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: معظم له در دو بعد به مسئله بعثت پرداختند و آن را تشریح کردند.

کد خبر 5167733

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بناب امام جمعه بناب خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر شیراز انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان اردبیل عکس استانها زلزله شهرستان کرج شیوع کرونا همدان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم