Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های نماز جمعه این هفته خراسان رضوی بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های نماز جمعه این هفته خراسان رضوی بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علم‌الهدی:

رسانه استکبار دنبال ایجاد دوقطبی مرجعیت سکولار و سیاسی است

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) را اشرف انبیاء می‌دانیم و معتقدیم ایشان از تمام انبیاء افضل و اشرف هستند یک تعارف نیست و به این دلیل نیست که ما پیرو امت پیامبر اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وجود مقدس پیامبر اسلام اشرف انبیاء است و در واقعیت آنچه برای پیامبر فضیلت ایجاد کرده صرف نظر از مزایای شخصی، ایفای رسالت پیامبر را هیچ پیامبر دیگری نداشته است.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: پیامبر اسلام در میان مردمی مبعوث شدند که آن مردم در وضعیت فرهنگی بسیار پائینی بودند؛ جاهلیت عرب بسیار شدید بود.

امام جمعه مشهدمقدس در ادامه با اشاره به اینکه رسالت پیامبر اسلام دارای ابعاد انسان سازی و جامعه‌سازی بود اظهار داشت: مسئله مدیریت اجتماعی و سیاسی در رسالت پیامبر اسلام بسیار مهم بود؛ سیاست عین دیانت است بعد مهم رسالت پیامبر اسلام بود.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه جریان‌های استکباری به دنبال معرفی اسلام سکولار و محدود کردن آن به حوزه فردی هستند بیان کرد: اخیرا جریان‌های استکباری به شیطنتی دست زده‌اند؛ آنها دنبال دوقطبی سازی شیعه هستند و می‌خواهند یک شیعه سکولار را رقم بزنند که فقط به دنبال فردسازی و عبادت باشد.

وی افزود: اینها می‌خواهند شیعه را دوقطبی و تبدیل به شیعه سکولار و فردی تبدیل کنند؛ در دیدار اخیر پاپ با آیت‌الله سیستانی رسانه‌های استکباری این دوقطبی را دنبال کردند و دنبال این شدند که حوزه‌های علمیه شیعه را حوزه سکولار و حوزه انقلابی سیاسی معرفی کنند و بگویند حوزه نجف سکولار است و کاری به سیاست ندارد اما حوزه قم یک حوزه انقلابی- سیاسی است و متاسفانه قلم را فراتر گذاشتند و مرجعیت شیعه را نیز خواستند دوقطبی کرده و یک مرجع سکولار یعنی آیت الله سیستانی و مرجع سیاسی یعنی مقام معظم رهبری معرفی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: چرا پاپ فرانسیس به عراق آمد و با آیت العظمی سیستانی دیدار کرد؟ پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت. آمد اینجا زیرا فکر می‌کرد مسئله مقابله با آمریکا مرجع و مبداء آن مرجعیت شیعه است و حامل یک پیام صلح بود تا مردم و حشدالشعبی عراق به جنگ آمریکا نروند. آمریکا هر وقت در برخورد با ما و اسلام کم آوردند متوسل به پاپ شدند؛ روزی که آمریکایی‌ها را جوانان ما گروگان گرفتند متوسل به پاپ شده و پاپ نماینده نزد امام راحل فرستادند و امام برخورد زیبایی کردند و فرمودند به پاپ بگویی اگر مسیح بود اینک از ما حمایت می‌کرد یا آمریکا؟

آیت الله علم‌الهدی اضافه کرد: آیا جز عوامل مزدور آمریکا و ارتجاع منطقه کس دیگری در منطقه قتل عام راه انداخته که اینک پاپ از جانب آمریکا پیام صلح آورده است؟

وی ادامه داد: حوزه علمیه نجف از دیرباز یک حوزه علمیه انقلابی و سیاسی بوده است؛ آیت الله سیستانی یک مرجع انقلابی سیاستمدار و سیاست‌شناس است که در روز سلطه آمریکایی‌ها بر عراق بعد از فاجعه صدام اگر سیاستگذاری‌های این مرجعیت شیعه نبود امروز حکومت عراق دست شیعه نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آن روز که داعشی‌ها ناپاک به عنوان سرباز نیابی وارد عراق شدند و قتل عام راه انداختند آیت الله سیستانی فرمان جهاد دادند و جوانان عراقی با داعش جنگ کردند.

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها است

حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان با اشاره به شروع فرایند ثبت‌نام شوراهای شهر و روستاها، اظهار داشت: اصل وجودی شوراهای اسلامی را نمی‌توانیم تضعیف یا نادیده بگیریم چون هم جایگاه اسلامی و دینی و هم جایگاه قانونی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی آورده شده است که عمدتاً وظایف شورا در شهر و روستا در قانون اساسی مبنی‌بر وظایف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم صورت می‌گیرد و همکاری مردم در انتخاب اعضای شورا و تلاش در جهت تقویت جایگاه شورا است.

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه جایگاه شورا یک جایگاه مقتدری است که دولت‌ها باید تصمیمات آنها را رعایت، اجرا و عملی کنند، تصریح کرد: فلسفه تشکیل شوراها در واقع پیشبرد سریع برنامه‌های مختلف عنوان شده است که از سال ۵۷ زیر نظر جهاد سازندگی خدمات زیادی انجام دادند و بعد به سبک جدیدی در شهر و روستا انتخاب شدند.

وی با تأکید بر اینکه دراین‌بین باندبازی‌ها و سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در برخی از شهرها و روستاها باعث تلخ شدن کام مردم شد و همچنین باعث شده که زحمات شوراها و تحولات بی‌سابقه کمتر به چشم آید، اذعان کرد: در برخی از روستاها و شهرها  رنگ طایفه‌ای، قبیله‌ای، فامیلی، باندبازی و سیاسی به خود گرفته است.

ناهیدی با بیان اینکه شوراها انصافاً در دو دهه گذشته خیلی موفق بوده‌اند، عنوان کرد: بر اساس قانون اساسی وظیفه نظارت بر انتخابات شورای اسلامی برعهده مجلس اسلامی است و شورای نگهبان نقشی در این بحث ندارد و از مجلس انقلابی انتظار می‌رود که در کلیه مراحل نظارت بر انتخابات شوراها از انتخاب اعضای هیئت اجرایی تا مرحله نهایی روحیه انقلابی و مدیریت و نظارت درست و انقلابی را از خود به یادگار بگذارد.

وی با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس انتظار است که در انتخاب اعضای اصلی و فرعی از همه نیروهای انقلابی و لایق استفاده شود و نباید این تلقی در مردم به وجود آید که هیئت نظارت یک‌سویه انتخاب می‌شود، تشریح کرد: در تأیید صلاحیت‌ها هم باید با قاطعیت به تکلیف خود عمل کنند و تسلیم فشارها و توصیه‌ها نشوند.

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه هیئت نظارت باید بداند که تأیید و عدم تأیید در زندگی افراد تأثیر مستقیم دارد و تقوای سیاسی باید همواره مدنظر آنها باشد، تأکید کرد: اگر نظارت به‌درستی در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انجام شود زمینه بزرگی در برگزاری یک انتخاب درست می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که می‌خواهند کاندیدا شوند باید توانمندی لازم را دارا باشند و اگر این موارد را در خود دیدند وارد شوند، بیان کرد: مردم فارغ از جهات سیاسی، جناحی، فامیلی و محلی با بصیرت و شناخت لازم برای تعیین سرنوشت خود و خانواده و مصلحت شهر و روستا به کاندیدای اصلح رأی دهند.

حجت‌الاسلام ناهیدی با اشاره به فرارسیدن ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که برتر از هر خوبی و هر نیکی، خوبی دیگری است تا اینکه مومنی در راه خدا کشته و شهید شود و هرگاه چنین شود خوبی و نیکی برتر از آن نیست.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف از تشکیل بنیاد شهید، احیاء و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است، خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شاهد، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و آثار آنها و... از اهداف اصلی تأسیس این نهاد انقلابی است.

خطیب جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه استقلال و آزادی انقلاب اسلامی دستاورد صدها انسان فداکار است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که شهدای ما با شهدای بدر یا شهدای صفین و جمل قابل‌مقایسه هستند و از بسیاری از آنها بالاتر هستند ولی هیچ فردی با شهدای کربلا قابل‌مقایسه نیست و تا ابد شهدای کربلا ممتاز هستند.

وی ادامه داد: پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا است و باید از مجاهدت رزمندگان قدردانی کنیم و بدانیم که تا ابد مدیون این جان‌فشانی‌ها و صبر و استقامت هستیم.

امام‌جمعه موقت سرخس:

مردم به «برنامه» داوطلبان انتخابات شورای شهر رأی بدهند

حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار کرد: اگر حل مشکلات معیشتی مردم راه‌حل نمی‌داشت، رهبر معظم انقلاب بارها به آن تأکید نمی‌کردند.

امام‌جمعه موقت سرخس یکی از راه‌حل‌های مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را نگاه مسئولان به ظرفیت‌های درونی کشور عنوان کرد و افزود: در این چند سال ثابت شد که مشکلات کشور با نگاه به بیرون حل‌شدنی نیست.

وی تقویت نظام پولی کشور و اصلاح ساختاری بودجه را از دیگر راه‌های حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برشمرد و بیان کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم، در ساختار بودجه سال‌های آینده اصلاحی اساسی و انقلابی داشته باشند که در نهایت منجر به رفع مشکلات مردم شود.

حجت‌الاسلام سیستانی نظارت بر بازار و برخورد قاطع با احتکار کنندگان را راه دیگر حل مشکلات معیشتی مردم دانست و عنوان کرد: در بحث کلان این موضوع نیز باید مسئولان مربوطه نظارت جدی بر صادرات و واردات کالاهای اساسی موردنیاز مردم داشته باشند.

خطیب جمعه سرخس در ادامه به سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق و دیدار با آیت‌الله سیستانی اشاره و تصریح کرد: در واقع هدف پاپ از این دیدار تقدیر از شیعیان و مرجعیت شیعه در حمایت و دفاع از مسیحیت به‌ویژه ایزدی‌ها در برابر گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعش بود.

امام‌جمعه موقت سرخس تصریح کرد: همچنین آیت‌الله سیستانی در این دیدار به مسئله اول جهان اسلام یعنی فلسطین اشاره کردند و نسبت به عادی‌سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در قانون اساسی ۴ اصل مربوط به شوراها داریم؛ پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم و شورا و شهرداری در این چهار اصل دیده شده است.

حجت‌الاسلام سیستانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از داوطلبان انتخابات شورای شهر انتظار دارند سازوکار شورای اسلامی را مطالعه کنند و بر وظایفشان اشراف و برنامه برای مردم داشته باشند و از مردم هم درخواست داریم به «برنامه» داوطلبان رأی بدهند.

امام جمعه موقت کاشمر:

فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری منجی کشور در همه ابعاد است

حجت‌الاسلام علی احدی، امام جمعه موقت کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: پیوند بین مسئولان و مردم و استمرار این پیوند نیز از اهداف نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر که فرصتی برای منطقه و ظرفیتی برای جوانان است، به دنبال ادغام و انحلال آن بودند که در نمازجمعه در خصوص آن بحث شد، خاطرنشان کرد: مسئولان، نماینده مردم، دانشجویان و ائمه جمعه پیگیری کردند و روز گذشته نشستی با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد و نتیجه آن نیز منتفی شدن ادغام و یا انحلال مرکز آموزش عالی شد ولی نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی خود با هیچ کشوری دشمنی ندارد و ادیان مختلف در ایران اسلامی زندگی می‌کنند، تصریح کرد: پاپ رهبر مسیحیان دنیا با مرجع عالی‌قدر آیت‌الله سیستانی دیدار کرد و آیت‌الله سیستانی با درایت خود نیز از او استقبال کردند و از این فرصت استفاده شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همچنین فرمودند که اگر هر کشوری تبدیل به دشمن شود آنجا ما ایستاده‌ایم، اذعان کرد: ما نیروهای خود را آماده می‌کنیم تا دشمنان خود را بترسانیم و به‌هیچ‌عنوان به دنبال ترساندن دوستان و مردم نیستیم.

احدی با تأکید بر اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری منجی ما در همه ابعاد است و فرهنگ مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم، عنوان کرد: توجه به مسئله بهداشت و کرونا یکی از مسائل مهم دنیا است و وظیفه ما تقدیر از کادر درمان و همکاری با آنها است.

وی با اشاره به اینکه باتوجه‌به اینکه در آستانه پایان سال هستیم باید به فکر محرومان و نیازمندان باشیم، تشریح کرد: مطمئناً همه ما توانایی این را داریم که به میزان مدنظر خود به خانواده نیازمند کمک کنیم و نباید از آن غافل شویم.

انتقاد امام جمعه بردسکن از ضعیت نابسامان مرغ

حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه با گرامی داشت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و یاد و خاطره 300 شهید این شهرستان گفت: مدیرانی که در پست و مقام هایی امروز قرار دارند به برکت خون شهدا به این پست و جایگاه رسیده اند و برای شهدا هیچ گاه شخص مهم نبود بلکه تفکر افراد برای آنها ملاک بود که مشکلات و گره ای از کار مردم باز شود.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: امروز با گذشت 42 سال از انقلاب در بخش اداری نیاز به یک انقلاب داریم چرا که امروزه برخی از مدیران دستگاههای اجرایی از توانمندی لازم برخوردار نیستند و به جای گره گشایی در کار مردم سنگ اندازی می کنند و برای رفع مشکلات مردم امروز و فردا می کنند.

وی اظهارداشت: امروز ادارات ما به 4 معضل فربه ای ، فرسودگی ، دو رویی و فزون خواهی تبدیل شده اند و باید دستگاه قضا دراین حوزه نیز ورود پیدا کند و مدیرانی که از جایگاه و پست خود به نفع خودشان استفاده می کنند برخورد کند.

وی به کمبود مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: امروز مرغ و تخم مرغ هم به سلطان های کشور مثل طلا و دلار اضافه شد و جای باسی تاسف است که مسئولان مربوطه نتوانند این مشکل را برطرف کنند.

وی به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که گرانی ها در کشور غصه آور است گفت: واقعا مردم دیگر نتوانند یک مرغ برای خانه خود بخرند و مسئولان باید خجالت بکشند که این گونه باید به مردم خدمت کنند.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: جهاد سازندگی که یک نهاد ساخته شده توسط انقلاب است و امروز به عنوان جهادکشاورزی فعالیت می کند چقدر توانسته مشکلات بهره بهرداران را مرتفع کند.

وی گفت: امروز نباید فردی در منطقه ترشیز به سلطان مرغ تبدیل شود و بدون هیچ گونه واسطه گری مجوز واحد مرغداری او را از 30 هزار قطعه به 300 هزار قطعه افزایش پیدا کند درحالی که جوانی دوسال است به دنبال افزایش تعداد جوجه ریزی واحد مرغداری اش از 10 هزار قطعه به 30 هزار قطعه است که هنوز این مهم تحقق پیدا نکرده است.

حجت الاسلام امینی از وزیر جهادکشاورزی و استاندار خراسان رضوی رضوی خواست به این مهم ورود پیدا کنند تا جلوی این انحصار بودن در تولید و توزیع دل به خواه گرفته شود.

وی ضمن تشکر از سفرهای شهرستانی استاندار خراسان رضوی گفت: این سفرها خوب است ولی طرح مشکلات دردی را دوا نمی کند و باید میدانی و عملیاتی به مشکلات پرداخت.

وی افزود: امروز متاسفانه تملق گویی و چابلوسی در برخی از دستگاهها به یک آفت بزرگ تبدیل شده است و برخی از افراد از این طریق توانسته اند به سلطان سکه ، دلار و مرغ و تخم مرغ و دیگر سلطان ها دست پیدا کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق و جهش تولید گفت: برخی از مدیران خوب صحبت می کنند و قول می دهند ولی در مقام عمل هیچ اقدامی را انجام نمی دهند.

وی افزود: امروز اگر بحث اشتغال و رونق و جهش تولید مطرح می شود چرا برخی از مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را روی زمین می گذارند و در عمل هیچ اقدامی را انجام نمی دهند.

وی اظهارداشت: جوانی که دوسال است به دنبال مجوز توسعه مرغداری اش از 10 هزار به 30 هزار قطعه است آیا این مهم منجر به اشتغال و رونق و جهش تولید نمی شود که متولیان امر هنوز مجوز این جوان را صادر نکرده اند.

وی بیان کرد: مطالبه گری حق مردم است و اگر مردم مشکلات و مطالبات خود را مطرح نکنند مسولان به خواب می روند و به رفع مشکلات آنها بی تفاوت می شوند.

وی به انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: امروز کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که وابسته به باندهای قدرت و فساد نباشد و باید انقلابی در حوزه دستگاههای اجرایی کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر گفت: اگرچه در حوزه شهر های بردسکن ، انابد و شهرآبادتاکنون فردی ثبت نام نکرده است ولی باید کسانی بیایند که کارآمد و توانمند باشند تا بتوانند مشکلات حوزه شهری را مرتفع کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه خلیل آباد مشکلات معیشتی مردم آیت الله علم الهدی امام جمعه بردسکن آیت الله سیستانی مقام معظم رهبری خراسان رضوی امام جمعه موقت انقلاب اسلامی پیامبر اسلام رسالت پیامبر حجت الاسلام مرجعیت شیعه قانون اساسی شهر و روستا رفع مشکلات هزار قطعه جان فشانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است