Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک اعیادشعبانیه به ویژه تولد سیدالشهدا(ع) گفت: پاسدار انقلاب تنها ویژه برادران سپاه نیست و همه بسیجیان و همه کسانیکه دل در گرو انقلاب دارند به معنای پاسدار انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پاسداری یعنی نگهبانی و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران یعنی سرباز سیدالشهدا یعنی قدم گذاشتن در مسیر سیدالشهدا واین مقام بزرگی است.

امام جمعه فهرج گفت:  از خدا بترسید چرا که هرچه غیر خدا هست نابود شدنی است هرچه به خدا پیوست ماندنی است؛ اگر نگاه کنیم به گفته های امام راحل و رهبر انقلاب آنچه مورد رضایت ایشان بود نهاد مقدس سپاه بود به گونه ای که ولی فقیه زمان فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

حجت الاسلام آقا ملایی با اشاره به روز جانباز گفت: جانبازان عزیز و کسانیکه جان خود را در راه اسلام فدا کرده اند درباره آنها همین بس که کسی که بخواهد با معلولیت ویا اینکه دست یا پای خود را در راه اسلام فدا کرده با نقض عضو زندگی کرده کارسختی است و همین جا جای دارد از خانواده‌های این عزیزان تشکر کنم که صبورانه همچون حضرت زینب در کنار این عزیزان ایستادگی و مقاومت کرده اند.

او در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله عالی)  در روز درختکاری اشاره کرد وبیان داشت: اینکه مقام عظمای ولایت بارها و بارها از گرانی گلایه می‌کنند مسئله کوچکی نیست .

او افزود: جای دارد مسئولین دست به دست هم دهند و برای این گرانی تلاش کنند شما ببینید شب عید است قیمت میوه قیمت مواد خوراکی در بازار چه اندازه است گرانی سر به فلک کشیده است شما اگر این پول گرانی هم به جیب باغدار می‌رفت می‌گفتیم یک قشر زحمت کشی به  توانسته است دراین گرانی به سود دسترنجش برسد، اما متاسفانه این گونه نیست پول به جیب باغدار هم نرفته است.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: مردم ومسئولین کمک کرده  و این گرانی را علاج کنند، راه علاج این گرانی‌ها همین فرموده رهبری مبنی بر توجه به تولیدات داخل کشور است.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: دولت باید بپذیرد که همه‌ مولفه های اصلاح اقتصادی را نباید به برجام ربط دهد، ایران با داشتن ۳ درصد از ذخایر معنوی و چندین نوع ماده معدنی، وجود دریا در شمال وجنوب کشور، ذخایر عظیم نفت و گاز ،نیروی جوان و خوش استعداد احتیاجی به بیرون ندارد.

او تاکید کرد:ما می توانیم نه تنها کشور خود را آباد کنیم بلکه الگویی برای جهانیان بشویم نکته دوم راه تقویت انضباط پولی، مالی و اصلاح بودجه کشور است آنچه در تصویب بودجه اخیر برای سال ۱۴۰۰ در مجلس اتفاق افتاد قابل تقدیر است، اما ناکافی است.

او تصریح کرد: هم اکنون خاورمیانه در شرایط حساس است الان چشم به انتخابات ایران دوخته شده است شما ببینید امریکا، اسرائیل، اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان تا عربستان و کشور‌های محور مقاومت همه منتظر این هستند که انتخابات ایران چگونه انجام می شود.

امام جمعه فهرج گفت: ما باید تلاش کنیم برای اینکه اصلح و یک دولتی که مقام عظمای ولایت فرمودند دولت جوان و حزب الهی روی کار بیاید ،شاخص‌های دولت جوان حزب الهی همان شاخص و اهداف انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام آقامولایی انتصاب سرگرد ابراهیم آبادی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج را تبریک گفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات نماز جمعه امام جمعه فهرج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است

حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد : همانطور که نبی مکرم‌ اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت : نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده،ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت : اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم ، متاسفانه قوانینی که فعلا در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثرا هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد : بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعا این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند