Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:03:30 GMT

صبر و استقامت مردم بزرگ‌ترین سرمایه امروز کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۱۹۶۸

صبر و استقامت مردم بزرگ‌ترین سرمایه امروز کشور

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: صبر و استقامت مردم بزرگ‌ترین ثروت و سرمایه امروز کشور است.

وی افزود: مسئولان باید در فراهم کردن تقاضاهای شب عید مردم تلاش نمایند و نظارت و کنترل سخت‌گیرانه‌تری در مقابله با دلالان و سودجویان به‌عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: از مردم و تمامی نهادها خواهش می‌کنیم تا در این شرایط به‌وجود آمده، بیشتر به فکر مستضعفان و نیازمندان جامعه باشند تا شب عید امسال هیچ خانواده‌ای شرمنده اهل و عیال خود نباشند.

وی در ادامه به سفر اخیر وزیر صمت به منطقه اشاره کرد و از مسئولین ذی‌ربط خواست تا نسبت به جذب سرمایه گذار و ایجاد کارخانه‌های صنعتی در این شهرستان اهتمام لازم داشته باشند.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر که به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های سراسری پخش شده بود پرداخت و گفت: "تواصی و صبر" کلیدواژه حکیمانه‌ای است که راهنمای عملی این روزهای ما است و وظیفه تک تک آحاد جامعه و بخصوص مسئولین است تا به صورت عملی به این مهم، جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات تاکید جدی همه مسئولان نظام و در راس آن مقام معظم رهبری است و مردم باید با حضور حماسی خود و نیز انتخاب فرد اصلح در پای صندوق‌های رای، آینده انقلاب را بیمه نمایند.

وی ضمن برشمردن و تبیین شاخصه‌ها و ویژگی‌های دولت جوان حزب اللهی، تشکیل چنین دولتی را نجات دهنده کشور از این وضعیت موجود دانست.

امام جمعه بیله سوار در ادامه خطاب به اعضای هیئت محترم نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان بیله سوار گفت: قبلا هم موارد لازم را به اعضای محترم  یادآوری نموده و الان نیز از همین تریبون تاکید می‌نمایم، در بحث تایید صلاحیت‌ها، از انتخاب‌های سلیقه‌ای و جناحی در انتخابات پیش‌روی شورای شهر خودداری نمایند و شهر را بیش از پیش در وضعیت اسفناک قرار ندهند و باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

وی در پایان ضمن تحلیل دقیق وضعیت منطقه و جهان، سیاست اتخاذی بایدن در قبال ایران و منطقه را همانند سیاست ترامپ عنوان کرد و گفت: امروز پیروز اصلی میدان، جمهوری اسلامی و مقاومت است و نمونه بارز شکست استکبار، حملات اخیر انصارالله یمن در هدف قرار دادن بزرگ‌ترین شرکت نفتی عربستان(آرامکو) است که امروز در سراسر دنیا اخبار آن مخابره گردید.

عزیزی فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا را گرامی داشته و اعیاد شعبانیه را به سبز پوشان سپاه پاسداران تبریک گفت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه مقام معظم رهبری سرمایه جمعه بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید