Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آب‌بر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد گرانی و مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: این چندمین بار است که در سال جاری مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید و از وضعیت معیشت مردم و گرانی‌های بی‌منطق و افسار گسیخته گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار از مسؤولان این است که با افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع و مقابله قاطعانه با احتکار و گرانی بی‌منطق و بدون توجیه از مشکلات مردم بکاهند.

امام جمعه آب‌بر با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا افزود: شهدا وظیفه خودشان را خوب انجام دادند و الان نوبت ما و مسؤولان است که به وظیفه خوددر مورد نظام و انقلاب و کشور عمل کنیم.

منصوری در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت سرداران عزیز شهید مهدی باکری، عباس کریمی، عبدالحسین برونسی بر گرامیداشت  یاد و خاطره تمام شهدا تاکید کرد.

امام جمعه آب‌بر در ادامه به سفر پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق و دلجویی از مسیحیان این کشور به خاطر رنج‌ها و سختی‌هایی که از ناحیه تکفیری‌های مسلح متحمل شدند اشاره کرد و گفت: دیدار با حضرت آیت‌الله سیستانی نیز به نوعی ابزار تقدیر و تشکر از حمایت مرجعیت عالی شیعه و شیعیان عراق از مسیحیان این کشور و همچنین تشکر و قدردانی از رزمندگان و سرداران حشد الشعبی از جمله ابومهدی المهندس و همچنین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه آب بر گرانی آیت الله سیستانی نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی