Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن و نظام مهندسی با حضور در شهرداری شهر سی‌‌سخت بر نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی نظارت کردند.

حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار در حاشیه بازدید گفت: در مرحله بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت، امروز جلسه ستاد بازسازی را در محل بنیاد مسکن داشتیم و به دستور دکتر کلانتری استاندار من و همکارانم به اتفاق جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان در شهرداری سی‌سخت حضور پیدا کردیم تا بر نحوه صدور پروانه‌ها و روند کاری آنها نظارت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه آمار صدور پروانه در شهر سی‌سخت به صورت لحظه‌ای بالا می‌رود و خوش بین هستیم که این روند رو به رشد صدور پروانه‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به پروانه‌های ساختمانی رفع شود.

حاجی‌زاده  اظهار داشت: امروز با وجود اینکه روز تعطیل است ولی نیروهای شهرداری سی‌سخت، بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی از ابتدای صبح به طور مداوم در حال فعالیت هستند و تا پاسی از شب هم همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به صدور پروانه ها برطرف شود.

جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن تا زمانی که متقاضی داشته باشد در خدمت مردم شهر سی‌سخت است چه در روزهای عادی و چه تعطیلات به طور مداوم به مردم خدمات خواهد داد،کسانی که برای آنها پیامک فرستاده شده است متقاضیانی هستند که تشکیل پرونده داده شده ،تأیید نهایی شده و به شهرداری معرفی شده‌اند تا هر چه سریعتر پروانه آنها صادر شود و بقیه متقاضیان هم به ترتیب پیامک فرستاده خواهد شد تا نسبت به صدور پروانه آنها اقدام گردد.

علی فرد شهردار سی‌سخت هم گفت: مجموعه شهرداری سی‌سخت، شورای شهر و نیروهای شهرداری سی سخت از روز اول زلزله به صورت جهادی در تمامی زمینه‌ها فعالیت داشتند،شب و روز تلاش کردند و هر آن چه که در توان داشتند برای خدمت به مردم شهر سی سخت انجام دادند.

شهردار سی‌سخت اظهار داشت: مجموعه شهرداری سی سخت با وجود اینکه خود از زلزله زدگان وآسیب دیدگان بودند ولی رسالت خود را فراموش نکردند و وقت خود را در اختیار مردم گذاشتند و وقت و بی‌وقت در روزهای کاری و تعطیل همچنان سعی دارند تا گوشه‌ای از مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: همان طور که گفتم امروز در روز جمعه در کنار بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی در حال صدور پروانه‌های ساختمانی برای شهروندان سی‌سختی هستیم که امیدواریم طی روزهای آتی صدور پروانه‌ها به اتمام برسد تا مردم  هر چه سریع‌تر شروع به ساخت و ساز خانه‌های خود کنند. 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حاجی زاده معاون عمرانی استاندار فرد شهردار سی سخت صدور پروانه کسب پروانه های ساختمانی صدور پروانه ها شهرداری سی سخت بنیاد مسکن شهر سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که شب گذشته با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن استان که به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌‎درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است. همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی افزود: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و عنوان کرد: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، هماهنگی و همکاری در توسعه معقول شهری، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت‌وساز و...، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... برخی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد