Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت‌ها که روز جمعه در روستای علاقه بخش رخ تربت‌حیدریه برگزار شد فرشید معزاحمدی و وحید اسدی هر دو از تربت‌جام و کیانوش کبیری از مشهد به ترتیب عنوان‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.   
رییس هیات تیراندازی شهرستان تربت حیدریه در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقه‌ها ۳۲ نفر از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و مازندران شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی غلامی افزود: ورزش تیراندازی به اهداف پروازی ورزشی رقابتی بر اساس دقت و سرعت است که به وسیله سلاح تفنگ، تپانچه یا ساچمه‌زن در سه وضعیت خوابیده، نشسته و ایستاده برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حامی مالی این مسابقه‌ها حجت‌الاسلام محمد آزادیان تولیت مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) روستای علاقه است و ایشان قول دادند برای ساخت یک سایت تیراندازی به اهداف پروازی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری کنند.
روستای علاقه با هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در قالب ۵۰۰ خانوار از توابع  بخش رخ در ۴۵ کیلومتری تربت‌حیدریه واقع است. 

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد تربت حیدریه مازندران خراسان جنوبی خراسان شمالی فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تربت حیدریه مازندران مشهد تربت حیدریه مازندران خراسان جنوبی خراسان شمالی فدراسیون تیراندازی اخبار کنکور تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد