Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@02:29:39 GMT

لوکاکو: با اینتر به سطحی دیگر رسیده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۳۲۶

لوکاکو: با اینتر به سطحی دیگر رسیده‌ام

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر می‌گوید در این تیم به سطحی دیگر از فوتبالش رسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که تابستان 2019 از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، می‌گوید پیوستن به این تیم ایتالیایی باعث شده است تا او به سحطی دیگر برسد. این مهاجم بلژیکی این فصل در 33 بازی از رقابت‌های مختلف برای اینتر به میدان رفته و آمار 24 گل زده و هفت پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم 27 ساله در گفت‌وگو با متئو پینکلا متخصص تغذیه باشگاه اینتر، درباره تأثیر رژیم غذایی روی آمادگی جسمانی‌اش گفت: من عاشق کربوهیدرات‌ها، سیب‌زمینی شیرین و برنج سیاه هستم، اما خیلی پاستا نمی‌خورم. من همیشه با عضلاتی که دارم، بازیکنی انفجاری بوده‌ام، اما بازی در ایتالیا باعث شد تا به یک سطح دیگر برسم. هرگز اینقدر قدرتمند نبوده‌ام. من حالا به لحاظ فیزیکی و ذهنی به سطحی دیگر رسیده‌ام.

عمل جراحی ویدال موفقیت‌آمیز بود

لوکاکو تصریح کرد: من پس از بازی‌ها کربوهیدرات‌های زیادی مصرف می‌کنم. اکثر مواقع دو بسته گنوکی (نوعی پاستا) می‌خورم، البته بسته به این دارد که کدام سرآشپز آن را درست کرده باشد. مصرف چنین مواد غذایی سبب می‌شود که خیلی سریع در بدنم جذب شود و به من خیلی کمک می‌کند.

مهاجم پیشین‌ تیم‌های اورتون، چلسی و منچستریونایتد صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: خیلی رویه خوردنم تغییر نکرده است و با توجه به شیوه بازی‌مان، باید بدنی خیلی قدرتمند داشته باشیم، چون ما دوندگی زیادی در زمین داریم. از زمانی که این سبک زندگی را در پیش گرفته‌ام، در زمین حس بهتری دارم. حالا فعال‌تر و سریع‌تر هستم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی منچستریونایتد روملو لوکاکو اینترمیلان چلسی منچستریونایتد روملو لوکاکو اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و ساسولو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و ساسولو شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را آرماند لائورینت در دقیقه ۲۰ به سود تیم ساسولو به ثمر رساند.

خلاصه بازی اینتر و ساسولو کد خبر 750577

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • (ویدئو) گل اول رم به یوونتوس توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم