Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در یک بازی آسان و برتر با پیروزی پرگل مقابل مس نوین به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدرنشین لیگ برتر بعد از یک توقف بد در آبادان در لیگ برتر که فاصله آنها را با سپاهان تعقیب کننده به کمترین میزان کاهش داد، در دور یک شانزدهم جام حذفی در کرمان به مصاف مس نوین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که با جمعی از بازیکنان بومی و هدایت فرزاد حسین خانی کاپیتان سابق مس کرمان در اندیشه خلق شگفتی بود.

یحیی گل محمدی برای این بازی به تعدادی از بازیکنان اصای خود نظیر نوراللهی و نعمتی استراحت داده بود اما مهدی ترابی پس از بازگشت به ایران و حل مشکل پنجره بسته سرخ ها برای نخستین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

سرخ ها از همان دقیقه نخست توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با حملات پردامنه بازی را عملا یک نیمه ای کردند اما ضعف مفرط در زدئن ضربات آخر و گل نزنی عبدی و مهدی خانی دو مهاجم پرسپولیس در این بازی سبب شد تا دروازه میزبا گلباران نشود. دست آخر هم این کمال کامیابی نیا بود که با یک ضربه سر روی کرنر مهدی ترابی 38 جور مهاجمان تیمش را کشید تا پرسپولیس دست خالی به رختکن نرود.

نیمه دوم نیز ادامه همان روند نیمه نخست بود؛ حملات پردامنه پرسپولیس و ضعف مهاجمان و این بار امید عالیشاه بود که در نقش گلزن ظاهر شد و دو بار در دقایق 58 و 64 دروازه میزبان را گشود تا با یک پیروزی آسان به مرحله بعد صعود کند.



مس نوین صفر
گل
: -

پرسپولیس 3
گل:
کمال کامیابی نیا (38) و امید عالیشاه (58 و 64)
 

جمعه 22 اسفند 99/ مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی/ ورزشگاه باهنر شهر کرمان
داور: محمدحسین ترابیان، کمک ها: مرتضی شهریاری، مازیار معتمدنیا
 
مس نوین:
آرمان شهدادنژاد، امیرحسین طاهری، حجت ده شیخ، عارف زینلی، امین کاظمیان، کیان عباسپور، علی خلیلی، علیرضا قادری، میلاد پورصف شکن، امیرحسین صالحی، حسین تهامی
سرمربی فرزاد حسین خانی
 
پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، سید‌جلال حسینی، محمد‌حسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی،    کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، مهدی‌ مهدیخانی
سرمربی: یحیی گل محمدی
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جام حذفی مس نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی