Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا،حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم درخطبه های نماز جمعه امروز شهریاسوج افزود: شهدا با گذشتن از جان و خانواده خود در برابر دشمن ایستاندند که زنده نگهداشتن خاطره این ایثارگران ضروری است.

وی بابیان اینکه تجربه چهار دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی چراغ راه آینده است تاکید کرد:دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سرشار از ایثارگری‌های ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهریاسوج در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در حالی که رژیم آل سعود با همراهی استکبار جهانی وحشیانه‌ترین جنایت ها را علیه مردم مظلوم یمن به راه انداخته مدعیان حقوق بشر سکوت  کرده اند.

موسوی اعظم عنوان کرد: ۶ سال است که غربی ها به طور مستمر همه امکانات خود را برای نابودی یمن در اختیار آل سعود داده و  این کشور با همدلی، مقاومت، ایمان به خداوند متعال دنیای غرب را ناکام گذاشته است.

وی همچنین  به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی حلبچه اشاره کرد وافزود: جنایت های رژیم بعثی عراق علیه مردم مظلوم حلبچه هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

موسوی اعظم همچنین بایادآوری هفته منابع طبیعی تاکید کرد: مردم برای حفظ سرمایه های ارزشمند جنگل ها مشارکت داشته باشند تا این امانت سالم به دست نسل آینده برسد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد شهید یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهید یاسوج کهگیلویه و بویراحمد شهید یاسوج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۳ و بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته و هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید و تقویت سامانه قبلی از امروز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ لغایت شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به منظور رعایت حال شهروندان توصیه‌های لازم را صادر کرد.

وی افزود: لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل‌ونقل، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از جمله مخاطراتی است که این سامانه به همراه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش توصیه می‌شود.

کد خبر 6095078

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...