Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اطلاعات ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا‌های شهر اظهار کرد: ۶۷ درصد داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، ۲۴ درصد کارشناسی ارشد و ۹ درصد فوق دیپلم و دیپلم هستند.

جلیل بالایی افزود: ۱۸ درصد ثبت نام کنندگان دارای سابقه عضویت در شورا‌ها هستند که از این میزان بالاترین آمار مربوط به کرمانشاه با ۱۸ درصد و کمترین مربوط به ثلاث باباجانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نداشتن گواهی عدم سوء پیشینه که می‌بایست توسط داوطلبان تهیه شود را یکی از الزامات ثبت نام در انتخابات شورا‌ها ذکر کرد و گفت:کلیه داوطلبان باید در اولین فرصت ممکن نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۶ اسفند ماه آخرین فرصت ثبت نام در انتخابات شورا‌های شهر است از داوطلبان خواست ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند زیرا فرصت هفت روزه قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/ح
 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات کارشناسی ارشد ثبت نام انتخابات شورا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه