Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس یک آخر هفته دل انگیز در کرمان تجربه کرد و در روز درخشش عالیشاه و ترابی، موفق شد به راحتی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.
به گزارش آریا، پرسپولیس تهران و مس نوین کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال کامیابی نیا یک گل و امید عالیشاه 2 گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند. هر سه گل سرخ ها در این بازی با ضربه سر زده شد. در این بازی به دو خرید جدید پرسپولیس یعنی مهدی ترابی و شهریار مغانلو بازی رسید که عملکرد ترابی بسیار خوب بود. همچنین محمد انصاری پس از مدت ها در ترکیب پرسپولیس بازی کرد.
ترکیب مس نوین: آرمان شهدادنژاد، امیرحسین طاهری(از دقیقه 62 جرجندی)، حجت ده شیخ، عارف زینلی(از دقیقه 68 کمالی)، امین کاظمیان، کیان عباسپور، علی خلیلی(از دقیقه 74 دوست محمدی)، علیرضا قادری، میلاد پورصف شکن(از دقیقه 74 میلاد محمدی)، امیرحسین صالحی(از دقیقه 74 رجبی)، حسین تهامی
ترکیب پرسپولیس: رادوشویچ، سیدجلال حسینی(از دقیقه 70 انصاری)، حسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک(از دقیقه 78 شریفی)، امید عالیشاه(از دقیقه 78 پهلوان)، مهدی ترابی، مهدی مهدی‌خانی(از دقیقه 70 مغانلو) و مهدی عبدی(از دقیقه 70 نعمتی)
شرح گل ها:
پرسپولیس 1 - مس نوین کرمان 0 (کمال کامیابی نیا- دقیقه 38): ارسال مهدی ترابی با ضربه کمال کامیابی نیا همراه شد تا قفل دروازه شهدادنژاد سرانجام شکسته شود. توپ پیش از ورود به دروازه به تیرک دروازه هم خورد.
پرسپولیس 2 - مس نوین 0 (دقیقه 59- امید عالیشاه): ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر امید عالیشاه همراه شد و توپ در گوشه دروازه قرار گرفت تا بازی دو بر صفر شود.
پرسپولیس 3 - مس نوین 0 (دقیقه 64- امید عالیشاه): میلاد سرلک از داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و توپ را به تیر دوم ارسال کرد و امید عالیشاه از زاویه بسته و به زیبایی با ضربه سر دروازه را گشود.
دقایق حساس:
دقیقه 15: ارسال مهدی شیری به بازیکن تیم مس نوین خورد و پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که در این صحنه پنالتی رخ داده است.
دقیقه 17: ارسال امید عالیشاه با ضربه سر مهدی مهدی خانی مواجه شد و توپ وارد دروازه شد اما داور آفساید گرفت.
دقیقه 18: مهدی عبدی سر توپ زیبایی در محوطه زد و توپ را در اختیار مهدیخانی قرار داد اما ضربه اش به تیرک دروازه خورد.
دقیقه 22: ضربه سرلک در اختیار آرمان شهدادنژاد قرار گرفت.
دقیقه 25: مهدی عبدی در داخل محوطه صاحب توپ شد و شهداد نژاد را دریبل زد اما نتوانست دروازه خالی را باز کند.
دقیقه 31: شوت مهدی شیری با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 43: این بار کامیابی نیا ترابی را در موقعیت قرار داد و ضربه او پس از برخورد به بازیکن مس به تیرک دروازه خورد و گل نشد.
دقیقه 46: حرکت فردی ترابی در محوطه جریمه با ضربه این بازیکن همراه شد اما شوت او در اختیار شهدادنژاد قرار گرفت.
دقیقه 56: مهدی عبدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه اش دوباره تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 60: مهدی خانی پس از تعلل فراوان و در شرایطی که می‌توانست خودش در همان ابتدا دروازه را باز کند، توپ را به عالیشاه داد اما ضربه این بازیکن تبدیل به گل نشد.
دقیقه 87: پاس مهدی ترابی در آستانه ورود به دروازه به مغانلو رسید اما او نتوانست دروازه خالی را باز کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مس نوین کرمان پرسپولیس کمال و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه، کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

به نقل از ورزش سه در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به نام لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این‌چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900242

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس