Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کاراته بانوان ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول یکشنبه به روی تاتامی می‌رود اما امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان حذف شد.

 اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از امروز تا یکشنبه ۲۴ اسفند در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

سارا بهمنیار ملی پوش وزن منفی ۵۰ کیلو گرم بانوان ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و در دور سوم نیز برابر سلوا نور آکوت از ترکیه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل سراب اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ با نتیجه پنج بر دو شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بهمنیار روز یکشنبه برای کسب مدال برنز در مقابل کاترینا کریوا دارنده طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ و ۴ نقره و ۶ برنز لیگ های کاراته وان از اوکراین به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین در بخش مردان امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم در دور نخست مقابل لی جیه وان از کره جنوبی ۵ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیررضا میرزایی نیز پس از برتری مقابل رقبای خود از اوکراین و آلمان برابر الساوی از مصر ۲ بر صفر باخت و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود