Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از سپاه نیوز، در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در این پیام تسلیت آمده است: عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معزز  وی تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
سلامی با اشاره به مجاهدت‌های سردار کوسه‌چی اظهار داشت: مجاهدت‌های ماندگار آن سردار عالیقدر و ایثارگر در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های مختلف فرماندهی در غرب کشور و یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه در استان‌های غیور و مجاهدپرور خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیز تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) پس از آن دوران تاریخ‌ساز و افتخارآمیز؛ همواره برای جامعه اسلامی و انقلابی الهام‌بخش و به ویژه برای نسل‌های امروز و آینده این مرز و بوم آموزنده و به مانند خورشیدی تابناک، راهگشا خواهد بود.
 
فرمانده کل سپاه افزود: نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و مخلص را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای خانواده معظم و خاندان داغدیده و همرزمان مکرم وی، صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.
 
سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران جانباز و فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز (جمعه) دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: قرارگاه مرکزی حضرت خاتم نیروی زمینی دفاع مقدس کوسه چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه‌زن نیز دسته‌بندی کرد.

مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیرو‌های زمینی بدل شده‌اند.

چنانچه این پهپاد جدید با الگوگیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، وزن محموله ۳ الی ۶ کیلوگرم و حداکثر برد ۴۰ کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیرو‌های زمینی کشورمان بدل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد