Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز ندائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز و تا این لحظه ۳۲ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل ثبت نام کرده‌اند که مراحل ثبت نام ۲۱ نفر قطعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب ثبت نامی‌ها در روزهای گذشته در مجموع تعداد ثبت نامی‌ها در استان برای انتخابات شوراها به ۱۰۵ نفر رسیده و پرونده ۳۶ نفر نیز به دلیل ناقص بودن مدارک در مراحل تکمیلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ۶ درصدی ثبت نامی‌ها نسبت به دوره قبل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: به رغم تعطیلی دیروز و امروز تعداد ثبت نامی‌ها برای حضور در رقابت‌های شورای شهر در استان اردبیل نسبت به دوره گذشته ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ندائی بیشترین ثبت نامی‌ها را با ۴۵ نفر مربوط به شهر اردبیل اعلام کرد و گفت: ۱۴ نفر در پارس‌آباد و ۱۱ نفر نیز در مشگین‌شهر ثبت نام کرده‌اند که بعد از اردبیل بیشترین ثبت نامی‌ها را شامل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: از تعداد ثبت‌نامی‌ها ۱۴ نفر سابقه عضویت در شوراها را دارند، ۵۸ نفر با مدرک لیسانس، ۳۵ نفر با مدرک فوق لیسانس و یک نفر نیز با مدرک دکترا ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹ درصد ثبت‌نامی‌های استان را بانوان تشکیل می‌دهند که امیدواریم در روزهای آینده تعداد ثبت نامی‌ها همچنان افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: ۳۶ از کاندیداهایی که از طریق موبایل، رایانه و یا دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده‌اند، مدارک بارگذاری شده ناقص بوده و به همین خاطر هنوز به تأیید کامل نرسیده است که ما از داوطلبین می‌خواهیم تمامی مدارک مورد نیاز از جمله مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، ارائه برگه عدم سوءپیشینه و مدارک ایثارگری را با خود به همراه داشته و آنها را درست بارگذاری کنند.

کد خبر 5167820

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان شهرستان کرج عکس استانها اردبیل سنندج زلزله تعداد ثبت نامی ها ثبت نام کرده اند استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتای استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان (فتا) از واجدین شرایط برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد؛ علاقه‌مندان به همکاری و فعالیت در پلیس فتا می‌توانند با مدارک مورد نیاز به آدرس «اصفهان، بعد از سپاهان شهر، شهرک آزمایش، مرکز پلیس فتا استان اصفهان» مراجعه کنند.

کد خبر 749286

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها