Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جا دارد از مردم خوب و میهمان نواز کرمان تشکر کنم که از لحظه ورود ما را شرمنده خودشان کردند. این حمایت برای ما خیلی ارزنده است.

وی افزود: بازی های حذفی باید با صد در صد تمرکز شروع شود. فرقی ندارد  تیم لیگ یک، دو و یا لیگ برتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما دیدید که پرسپولیس با ذهنیت خوبی بازی را شروع کرد. کار ما بیشتر روی زمین انجام می شود. این همه در کرمان هزینه می‌شود ولی وقتی زمین اینجا را دیدم تعجب کردم. این زمین برای پیشرفت جوانان کرمان مناسب نیست. توقع من این است که زمین باید کیفیت داشته باشد.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: این زمین کار را برای دو تیم سخت کرد. پرسپولیس همیشه استفاده از کانالهای کناری را خوب بلد است. دیدید که روی کارهای ترکیبی به گل رسیدیم و فوتبالی که پرسپولیس بازی می کند فوتبالی رو به جلو است. به مس تبریک می‌گویم چون تیم خوبی دارند اما تیم ما مثل همیشه خوب کار کرده و برنده شدن را می‌خواست. این فرق پرسپولیس با تیم‌های دیگر است چون همیشه مبارزه گر و جنگجو هستیم.

وی در خصوص اینکه نظرش در مورد مس نوین چگونه بود عنوان کرد: مس تیم خوبی است که جنگجو ظاهر شد و خوب کار کرد اما آنها هم نیاز به زمین با کیفیت دارند. ما 3 هفته پیش در سیرجان بازی کردیم و زمین به شکلی بود که دو تیم فوتبالی تاکتیکی انجام دادند و 5 گل هم در آن بازی به تیم حریف زدیم اما امروز کیفیت زمین اصلا خوب نبود و نمی‌شد به درستی کار تاکتیکی روی آن انجام داد. این موضوع برای تیم مس نوین کرمان هم خوب نیست.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حریف به خاطر کیفیت زمین به توپ‌های بلند رو آورد و آنها می‌خواستند با استفاده از شماره 9 از توپ‌های بلند استفاده کنند ولی ما این حربه را خنثی کردیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال جام حذفی حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان

تا به حال با خودتون فکر کردید گرم‌ترین نقطه کره زمین کجا قرار داره اینجا ایران است جایی در مجاورت کویر لوت و نزدیک شهر کرمان و گرمترین نقطه زمین است .

     

    به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078396 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان