Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است مربیان نسل جدید شجاعت بیشتری دارند و دلیل آن این است که نمی خواهند از سوابق خود دفاع کنند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل فولام در لیگ برتر حاضر شد و در مورد انتخاب شدنش به عنوان بهترین مربی ماه لیگ، اخراج کریس وایلدر و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد اخبار جدایی کریس وایلدر از شفیلد یونایتد گفت:

در حال حاضر چیزی رسمی نشده است، در نتیجه من در این مورد صحبت نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من رابطه خوبی با او دارم و چه هنوز در شفیلد یونایتد باشد و چه خیر، برای او بهترین ها را آرزو دارم. اگر کریس وایلدر این جا (در منچسترسیتی) بود، برای قهرمانی می جنگید. اگر من در شفیلد بودم، برای سقوط نکردن می جنگیدم.

فولام؟ این پنجمین فصل حضور من در انگلیس است و هرگز پیش از این ندیده بودم که تیمی که در نیمه پایین جدول قرار دارد، مانند فولام چنین کیفیتی داشته باشد. از روز اول که ما خوب بازی کردیم، آن ها نیز خوب بازی کردند. آن ها با اسکات پارکر سقوط کردند و بعد دوباره به لیگ برتر صعود کردند. در فوتبال انگلیس سرمربیان فوق العاده خوبی وجود دارند که شجاعت زیادی دارند. ما کیفیت ساوتهمپتون را دیدیم و فولام هم استثنا نیست. من واقعاً از بازی آن ها و قدرتشان در اینجا تحت تاثیر قرار گرفتم. استادیوم آن ها زمین سختی است و چمنی به خوبی چمن استادیوم ما ندارد.

بهترین مربی ماه؟ می خواهم رازی را به شما بگویم. انتخاب من به عنوان بهترین سرمربی ماه به این خاطر است که ما می بریم و در مورد بهترین بازیکن ماه نیز این موضوع صدق می کند. ما بهتر از سایرین نیستیم. بازیکنان زیادی در این مسیر پشت ما هستند و در پیروزی ها به ما کمک می کنند. چیز خاص دیگری در این مورد وجود ندارد.

این ورزش وقتی که هر دو تیم خواهان حمله کردن هستند و فقط منتظر اشتباه حریف نمی نشینند، به طرز خارق العاده ای زیبا است. نسل جدید سرمربیان، همه این ویژگی را دارند. دفاع با ده بازیکن پشت توپ، هر کسی می تواند آن را انجام دهد. به عنوان یک تماشاگر، ترجیح می دهم بازی ساوتهمپتون در 15 الی 20 دقیقه اول بازی شان با ما را ببینم. تیم ها شجاعت بازی را دارند و این به معنی این نیست که دفاع نکنند. 11 بازیکن در هجده قدم، هیچکسی نمی تواند تضمین کند که با 11 بازیکن در هجده قدم در پیروز شدن در بازی موفق خواهید بود. ترجیح می دهم که تمشاگران، مربیان، نسل جدید مربیان ببینند که ما بازی خودمان را انجام می دهیم، نه این که منظر این بشینیم که حریف چه می کند.

اسکات پارکر (سرمربی فولام) خوش تیپ ترین مربی لیگ؟ گوش کنید، او جوان تر است، مو دارد و قطعاً از من خوش تیپ تر است. من یک تساوی با او را در این زمینه پذیرا هستم.

چمن اتحاد؟ ما روی آن خیلی کار می کنیم و سعی داریم راه حلی پیدا کنیم. وضعیت چمن خوب نیست. تمام بازیکنان می دانند، وضعیت آب و هوا سخت است اما استادیوم هایی هستند که وضعیت چمن خوبی دارند؛ استادیوم آرسنال، آنفیلد، اولدترافورد و بوداپست چمن بهتری دارند.

بازیکنان می خواهند گلزنی کنند و گاهی بعضی از آن ها توانایی گرفتن خطا را دارند. این یک استعداد است و داوران تصمیم می گیرند که چه بازیکنی در تلاش برای گول زدن داور و تمارض است. این جای سوال ندارد، داوران کار سختی دارند و کارشان بسیار پیچیده است. بازی ها از همیشه سریع تر شده است و به همین علت VAR وجود دارد. هر زمانی ممکن است به سود یا ضرر هر تیمی باشد. تمام مربیان با هم جر و بحث دارند. باید استفاده بهتری از آن شود تا این مشکلات پیش نیاید. این یکی دو فصل ابتدایی استفاده از آن است و امیدوارم فصل بعد وضعیت بهتر شود.

چیزی که اهمیت دارد، پیروزی است و مهم نیست که چگونه. یک تیم می تواند عقب نشینی کرده و سپس ضد حمله بزند، همیشه گزینه های زیادی برای پیروزی در فوتبال وجود دارد. مربیان جوان شجاعت دارند و شاید این به دلیل آن است که آن ها مجبور نیستند از سابقه خود دفاع کنند. آن ها به بازیکنان خود می گویند که «ما شاید ببازیم، کیفیت نداریم اما چرا 90 دقیقه دفاع کنیم؟ چرا بازی نکنیم. شاید من اشتباه می کنم اما مهم نیست که حریف پول بیشتری دارد، شما به اندازه کافی خوب هستید که ببرید.» مربیان دیگر فکر می کنند که «ما بدتر هستیم و نمی توانیم رفابت کنیم و عقب می نشینیم.» همیشه همین طور خواهد بود، فکر می کنم اسکات پارکر به آنفیلد رفت و سعی کرد بازی اش را بکند و تمام تیم هایی که مقابلشان بازی کرده ام، سعی می کنند همین کار را کنند.

 همچنین بخوانید:

پپ گواردیولا، بهترین سرمربی ماه فوریه لیگ برتر انگلیس

ایلکای گوندوعان، بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انگلیس

 

 

اخبار داغ 

آخرین لگد فدراسیون به فوتبال نحیف ایران؛ تیم ملی قربانی انتخابات کابوس ایران به واقعیت تبدیل شد؛ میزبانی تیم ملی ما را به بحرین دادند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید تیاگو: در بدترین کابوس هایمان هم فکر نمی کردیم در جدول در چنین جایگاهی باشیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!