Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

کنایه آقای بازیگر به کامنت برخی کاربران/ نظرسنجی رامبد جوان در مورد قسمت اول خندوانه

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

سینا مهراد، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با ایفای نقش در سریال «پدر» به شهرت رسید به تازگی تصویری از خود را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"اگر دیگران را کنترل نمی کنید ، سرزنش نمی کنید ، قضاوت نمی کنید ، عیوبشان را نمی بینید ،
همه را گرامی می دارید و یکسان عشق میورزید ،
شما خوشبختی خود را یافته اید"

 

عبدالله روا، مجری بااخلاق برنامه‌های تلویزیونی «ویدئو چک» را در شبکه ورزش اجرا می‌کند با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"سلام و ارادت
همون طور که توی عکس می بینید من یه جایزه گرفتم. البته برای من بسیار ارزشمنده چون نتیجه تلاش بی وقفه دوستانم در ویدیو چک، حمایت مدیران سابق و همراهی مسئولان فعلی شبکه ورزش و صبوری جامعه ورزش کشوره.
و مهم تر از همه این ها این که تندیس «بهترین مجری ورزشی سال» رو با رای مردم گرفتم که از این بابت خیلی به خودم می بالم و دم همه شما گرم.
و البته این که از جنبه بالای سوژه های ویدیو چک در طول این چند سال تشکر می کنم و خدمتشون عرض می کنم که از این به بعدم اگه عمری باشه برنامه همینه! "

 

سهند جاهدی، بازیگرجوان سینما و تلویزیون که از کودکی در این حرفه فعالیت می‎کند، تصویری از خود و فرهاد قائمیان در پشت صحنه سریال «بچه مهندس 4» را منتشر کرد.

 

مژده لواسانی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی همزمان با به نزدیک شدن به سال و فصل جدید، تصویری از خود را به همراه نوشته‌ای در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت که در ادامه ماهده می‌کنید.

"هميشه كه نبايد غر بزنيم به جونمون و از خودمون گله كنيم
يه وقتايي هم هست كه بايد جلوى آينه بايستيم
و از خودمون بابت همه ى روزها سختى كه گذرونديم و كم نياورديم تشكر كنيم!
بايد خودمون رو بغل كنيم و احساس رضايت كنيم!

ما آدمها،امسال،در بدترين روزهاى عمرمون،زير سايه  اندوه و ترس و نااميدى و مرگ،زندگى كرديم
به نظرم تا همينجاش هم جاى تشويق داره!

من اين روزها در واپسين نفس هاى سال ٩٩
از اين دخترِ توى آينه راضي ام
نه به خاطر كارهاى ظاهريش
بلكه صرفا ً به خاطر همه ى روز و شب هايي كه بى صدا خم شد اما نشكست!

ازت ممنونم دختر
ممنونم كه هميشه محكم بودى
ازت ممنونم كه ياد گرفتى براى زندگى حتى در سايه ى مرگ،بايد جنگيد و كم نياورد

ازت ممنونم كه خيلي روزها و در سخت ترين فشارها ميشد از خيلي چيزها ببُرى
اما نبريدي و ايستادي

ازت راضي ام دختر!
به خاطر همه ى روزهايي كه عاقل بودى
به خاطر همه ى روزهايي كه عاشق بودى
به خاطر همه ى روزهايي كه شاكر بودى
و
به خاطر همه ى روزهايي كه "رفيق " بودى حتى اگر رفاقتى نديدي...
من ازت راضي ام دختر!
( شما هم اين روزها، آنچه باعث رضايتتون از خودتون در سال ٩٩ شده رو مرور كنيد)
تكمله: سالها پيش خودم رو در آينه اى ديدم كه سالها پيش تر ،گويا "فرويد"خودش رو در اون در اتاقش ميديده!"

 

حسن پورشیرازی، هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را با عروسک‌های «خونه مادربزرگه» منتشر کرد.

 

محمد علیزاده، خواننده کم حاشیه موسیقی سبک پاپ به تازگی تصویر جدیدی از خود را در صفحه‌ شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است.

 

ایوب آقاخانی، کارگردان تئاتر و  بازیگر سریال «بیگانه‎ای با من است» به تازگی پستی را در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته است:

"گاهی باید در نشان دادن مسیر به دیگران اصرار کرد...حتی اگر کسی از شما نپرسیده باشد.سوال برای کسی ایجاد می شود که بخواهد چیزی را دریابد؛اما همو که نمی خواست پس از فهمیدن از تو سپاسگزار خواهدشد؛یقین بدان"

 

علی ضیا، مجری پرطرفدار برنامه‌های تلویزیونی، در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصویر نوشته‌ای از خود را با کاربران به اشتراک گذاشت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون خواننده ایرانی خواننده معروف مجری تلویزیون سینما و تلویزیون تصویری از خود صفحه شخصی شخصی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد