Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:50:32 GMT

احتمال برگزاری متمرکز پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۱۴۹

احتمال برگزاری متمرکز پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

میزبانی فولاد از العین امارت در حالی در سایت AFC ثبت شده بود که حالا ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات مرحله پلی‌آف را به صورت مترکز برگزار کند.

به گزارش مشرق، در حالی که سایت AFC محل دیدار تیم فولاد خوزستان و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اعلام کرده بود اما نام ورزشگاه میزبان این بازی در سایت AFC در اقدامی عجیب حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که میزبان‌های دیگر بازی‌های این مرحله در غرب آسیا کماکان در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می‌شود و تنها محل برگزاری دیدار نماینده ایران و امارت است که حذف شده است.

تصاویر قسمت برنامه مسابقات لیگ قهرمانان در سایت AFC (قبل و بعد از وجود نام میزبان بازی فولاد- العین)‌ را در زیر مشاهده می‌کنید:

این تغییرات در حالی است که در بخشی از نامه AFC به فدراسیون‌های عضو برای اعلام میزبان‌های هر گروه غرب آسیا آماده است: «ممکن است مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان 2021 در غرب به صورت متمرکز پیش از بازی‌های مرحله گروهی برگزار شود. این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

با این حال این نکته عجیب است که چرا در این بین تنها مکان میزبان بازی نماینده ایران مقابل العین در سایت AFC حذف شده است. از سوی دیگر با عدم اختصاص میزبانی مرحله گروهی به هیچ‌کدام از نمایندگان ایران این شائبه به وجود می‌آورد که ممکن است این تصمیم نیز به عدم میزبانی دیگر تیم‌های ایرانی مربوط باشد.


  منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان سایت AFC پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان