Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:21:08 GMT

برف و کولاک برخی محورهای ارتباطی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۱۶۵

برف و کولاک برخی محورهای ارتباطی را مسدود کرد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، قسمت جنوبی محور آزاد راه زنجان- قزوین کیلومتر ۶۰ به علت بارش برف و کولاک و رخ دادن تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو که سبب به وجود آمدن خسارت مالی نیز شده است پلیس راهور با اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود است، از رانندگان خواست از محور جایگزین جاده قدیم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، محور کرج - چالوس واقع در استان‌های مازندران و البرز نیزاکنون به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده امکان تردد در این مسیر تا بازگشایی امکان پذیر نیست.

بر اساس اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، محور هراز (مسیر و رفت و برگشت) تا محدوده ابتهاج نیز به علت رانش زمین و ریزش کوه در بخشی از مناطق کوهستانی این منطقه در حال حاضر مسدود شده است.

پلیس راهور از رانندگان خواسته شده است در صورت ضرورت برای سفر، تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد