Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه ممنوعیت تردد در روستای دیرستان بدلیل وضعیت پیش آمده اجرا شده، گفت: تمهیدات برای قرنطینه کامل روستای دیرستان از توابع بخش شهاب با همکاری پاسگاه بسیج و دهیاری انجام می شود.

علیرضا نصری در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه گیری از ۵۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۵ نفر جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در مرکز بخش شهاب تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصری با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا فعالیت های صیادی و گردشگری در اسکله کندالو متوقف خواهد بود، اظهار کرد: وضعیت هشدار از بلندی مساجد روستا و بازرسی از صنوف روستا اعلام شده است.

وی با قدردانی از تلاش های شبکه بهداشت و درمان و خدمات جهادی  آنان، اضافه کرد: مهم ترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه ها است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه برگزاری عروسی و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده، بار دیگر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تشکیل  تجمعات تاکید کرد.

نصری ادامه داد: متاسفانه نتیجه نمونه ۵ نفر از مردم روستای دیرستان حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است