Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان روز سوم ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر(22 اسفند)، تعداد ثبت نام شدگان نهایی در شهرهای استان به 139 نفر رسیده است.

جلیل بالایی با اشاره به افزایش داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای استان به 139 نفر گفت:  از این تعداد 126 نفر مرد و 13 نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در میان مجموع داوطلبان بیشترین تحصیلات مربوط به مدرک تحصیلی کارشناسی با 88 داوطلب است و 35 داوطلب نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده، 10 نفر فوق دیپلم و چهارنفر هم دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: میزان ایثارگری ثبت نام شدگان ۱۳ درصد بوده و سهم افرادی که سابقه عضویت در شورا دارند نیز۲۰  درصد است.

وی افزود: بیشترین تعداد داوطلبان مربوط به شهر کرمانشاه با 44 داوطلب است و کمترین آن نیز مربوط به شهر روانسر است.

بالایی رشد سه شاخص جوانگرایی، حضور افراد با تحصیلات بالا و نیز حضور زنان را نسبت به دوره‌های قبل مشهود دانست و گفت خوشبختانه در این دوره بیش از ۹۰ درصد داوطلبین دارای مدرک کارشناسی و بالاتر  هستند. ۸۸ درصد داوطلبان نیز زیر ۵۰ سال سن داشته و حضور زنان از دو درصد رشد برخوردار می باشد که در صورت ادامه روند مذکور، میتوان به فضای بانشاط و رقابتی انتخابات امیدوار بود.

وی از داوطلبین خواست  ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند چون فرصت هفت روزه قابل تمدید نمی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كرمانشاه منطقه کرمانشاه انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علیرضا حسین بیگی در دیدار با مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: سابقه ۲۲ ساله تاسیس شوراهای حل اختلاف در استان یزد نیاز به مستند سازی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان دارد.

وی افزود: فرهنگ صلح و سازش یزدی ها یکی از جلوه های ویژه در پرونده های شوراهای حل اختلاف است که قابلیت ثبت به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب و اشاعه آن به کشور را دارد.

کد خبر 6093162

دیگر خبرها

  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟