Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:27:37 GMT

آلودگی هوا و گردوخاک غلیظ در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۵۴۹

آلودگی هوا و گردوخاک غلیظ در بوشهر

ایسنا/بوشهر از ساعات اولیه ظهر روز جاری، جمعه ۲۲ اسفندماه در برخی از مناطق استان بوشهر گردوخاک غلیظ و باد شدید گزارش شده است.

در همین راستا هواشناسی نسبت به کاهش شدید دید افقی و ماندگاری وضعیت آلودگی هوا هشدار داد. به گفته پیام مساعدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با تشکیل توده گرد و خاک در عربستان و عراق و حرکت این توده به سمت جنوب غرب کشور و خلیج فارس طی ساعات‌ آینده به ویژه با شمالی شدن جریان هوا کاهش قابل توجه دید افقی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است که توده گرد و خاک مذکور، جنوب استان خوزستان و همچنین نیمه شمالی خلیج فارس را تحت تاثیر قرار دهد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: با توجه به غلظت گرد و غبار، پیش بینی می شود که دید افقی و کیفیت هوا در سواحل استان بوشهر و همچنین مناطق شمالی و مرکزی به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کند.

به گفته مساعدی غلظت گرد و غبار به سمت مناطق جنوبی استان بوشهر کمتر است و گردوخاک در برخی مناطق تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت و به همین علت ممکن است برنامه ی پروازهای ورودی و خروجی و ترددهای دریایی در خلیج فارس با اختلال مواجه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خليج فارس استان خوزستان استان بوشهر عربستان عراق آلودگی هوا گرد و غبار استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش قدس آنلاین سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود.

تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی