Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: با توجه به ایام پیش رو و حوادثی که معمولاً در انتهای سال و ابتدای بهار هر سال در استان مواجه هستیم، تمام دستگاه‌های عضو ستاد، باید برنامه ریزی‌های لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان، گرد و خاک، وزش باد شدید و یخبندان شبانه در اکثر نقاط استان در روز‌های آینده، آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان در این شرایط را خواستار شد.

معاون استاندار با بیان این که در همه امور، پیشگیری بهترین راهکار در کاهش سطح آسیب هاست، گفت: در زمینه این اخطاریه هواشناسی نیز، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف تحت تأثیر از الزامات است‌

فرهادی تاکید کرد: با توجه به موج طوفان، گرد و خاک، سرما و یخبندان پیش رو، اطلاع رسانی کامل به کشاورزان، دامداران و مرغداران، آسیب‌های احتمالی را کاهش می‌دهد.

در پایان این نشست، همه دستگاه‌های عضو ستاد، مکلف به اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف تحت تأثیر (مسافرین، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و.) در استان، درخصوص وقوع حوادث پیش بینی شده برای روز‌های آتی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد