Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عباس آخوندی طی یادداشتی خطاب به نظام‌الدین موسوی نماینده تهران نوشت:

هو الحق

جناب آقای سید نظام الدین موسوی

شما لطفا با خیال راحت طاق‌باز بخوابید همه به وظیفه‌ی اخلاقی خود واقفند. شما نیازی به حضور در جلسه‌های بازپرسی ندیدید، هم‌چنان‌که شرکت نکردید. لذا، رسیدگی به اتهام‌هایی بسیار آشکار و سرراست به دلیل عدم‌حضور شما، علیرغم احضارهای مکرر و بی‌توجهی‌تان به سیستم قضایی بیش از 5 سال به‌طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تمایل داشتید آمار عدم حضور شما در جلسه‌های بازپرسی و تعیین وقت‌های بعدی را منتشر می‌کنم. هرچند به‌موجب قانون عدم حضور متهم در دادسرا با وجود دلایل و چندین بار احضار منجر به جلب می‌گردد. البته کسی هم شما را جلب نکرد. با آن همه اتهام و افترایی که شما بستید، هیچ نیازی به حضور در دادگاه هم ندیدید. لذا، حضور هم نیافتید. نمی‌دانم اگر کس دیگری جز شما بود، آیا نتیجه همین بود؟ اگردوست داشتید متن کیفرخواست دادستان محترم و حکم دادگاه محترم بدوی را هم انتشار می‌دهم. حتما مطلعید که احکام زمانی قابل استناد می باشند که قطعیت یافته باشند در حالی که پرونده جنابعالی همچنان جهت تجدیدنظرخواهی در دادگاه مفتوح و مطرح رسیدگی می‌باشد.

به هر روی، برای شما محکومیت که سهل است، جایزه هم باید دریافت کنید. ازاین‌رو، در حالی‌که یک‌درصد مردم تهران هم شما را نمی‌شناسند، در لیست قرار می‌گیرید و به‌عنوان نماینده هم انتخاب می‌شوید. اگر معنی ایستادگی در برابر فساد و تخلف و ناکارآمدی این است، رندان همه داوطلبند. البته که شاید شما شایستگی‌هایی دارید که دیگران ندارند. در ضمن جهت مزید استحضارتان، از سال 13۹۰ در کشور وزارت مسکن و شهرسازی نداریم و نام این وزارتخانه به راه و شهرسازی تغییر پیدا کرده است. همین‌طور که ایستادگی می‌فرمایید کمی هم دقت کنید.

عزیز من!

من قصد نداشتم که این موضوع را خبری کنم، شما خواستید. لطفا این معجون را این‌قدر هم نزنید. صرف‌نظر از نتیجه تجدید نظر، به وجدان خود مراجعه کنید. البته که در هر صورت خدا ناظر است و مردم آگاه و این ترفندها راه به‌جایی نمی‌برد.

لازم به ذکر است نظام الدین موسوی نماینده تهران در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود:

«پس از مدتها رفت و آمد پرونده و بررسی قضایی، نهایتاً دفاعیاتم در دادسرا و دادگاه مقبول افتاد و از شکایات آقایان حسین فریدون برادر رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیرسابق مسکن و شهرسازی تبرئه شدم. برای اصلاح امور، افشاگری و ایستادگی در برابر فساد و تخلف و ناکارآمدی از اوجب واجبات است.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آخوندی نماینده تهران موسوی وزارت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد

بقایای کربنی‌شدۀ یک طومار پاپیروس باستانی که در شهر هرکولانیوم کشف شد، اطلاعات قابل توجهی را درباره افلاطون در اختیار باستان‌شناسان گذاشته است؛ از جمله محل دقیق دفن او و جزئیاتی در مورد چکونگی به بردگی گرفته شدن او.
 
شهر «هرکولانیوم» در نزدیکی شهر باستانی «پمپئی» در جنوب ایتالیا قرار دارد. این شهر نیز در پی فوران کوه وزوویوس در سال ۷۹ پس از میلاد نابود شد. در این شهر کتابخانه بزرگی مملو از پاپیروس کشف شده که برای هزاران سال زیر خاکستر باقی مانده بود.
 
پاپیروسی که حاوی اطلاعاتی درباره زندگی و مرگ افلاطون است، مانند بسیاری از طومار‌های دیگر به دست آمده از این شهر تاریخی وضعیت خوبی دارد؛ با این وجود تا حد زیادی سیاه شده و عملاً قابل خواندن نیست.
 
در این پاپیروس، بخشی از تاریخ آکادمی فیلودموس گادارا (فیلسوف و شاعر اپیکوریست) حکایت شده است.
 
فیلودموس گادارا، یک فیلسوف اپیکوری بود که از حدود ۱۱۰ تا ۴۰ قبل از میلاد زندگی می‌کرد و مدتی نیز در شهر هرکولانیوم اقامت داشت.
 
در بخشی از این پاپیروس که به تاریخ آکادمی فیلودموس اختصاص یافته، اطلاعات دقیقی درباره زندگی افلاطون ثبت شده است و دانشمندان موفق شدند به کمک فناوری‌هایی از جمله تصویربرداری نوری مادون قرمز و فرابنفش، تصویربرداری مولکولی و عنصری، تصویربرداری حرارتی و میکروسکوپ دیجیتال، بیش از ۱۰۰۰ کلمه از این متون را تشخیص دهند که معادل ۳۰ درصد از متن کامل است.
 
گرازیانو رانوکیا، هماهنگ‌کننده این پروژه، در بیانیه‌ای به توضیح این دستاورد پرداخت و نوشت که محتوای تازه رمزگشایی شده «حقایق جدید و ملموسی را درباره فیلسوفان مکاتب مختلف» ارائه می‌دهد.
 
کیلیان فلیشر که مسئول ویرایش این پاپیروس است نیز گفت: «خوانش‌های جدید، حقایق جدید و ملموسی از آکادمی افلاطون، ادبیات هلنیستی، فیلودموس گادارا و بطور کلی تاریخ باستان ارائه می‌دهد.»
 
دانمشندان پیش از این می‌دانستند که افلاطون در محوطه آکادمی که توسط سولا، دیکتاتور روم در سال ۸۶ قبل از میلاد ویران شد، به خاک سپرده شده است. با این حال، پس از تجزیه و تحلیل این طومار باستانی، محققان اکنون محل دقیق آرامگاه این فیلسوف مشهور را کشف کرده‌اند که در یک باغ خصوصی در نزدیکی معبدی اختصاص داده شده به «موزها» معروف به Museion است.
 
دیگر اطلاعات کشف شده از این سند سوخته نیز نشان می‌دهد که افلاطون احتمالاً در پی حمله اسپارت‌ها در سال ۴۰۴ قبل از میلاد یا پس از مرگ سقراط در سال ۳۹۹ قبل از میلاد، به عنوان برده در جزیره اگینا فروخته شده است. 
 
این کشف جدید، باور‌های پیشین درباره افلاطون را که می‌گفت بردگی او از سال ۳۸۷ قبل از میلاد در جزیره سیسیل آغاز شده، به چالش می‌کشد.
 
در قسمتی دیگر از این پاپیروس، درباره انزجار افلاطون نسبت به توانایی‌های موسیقایی یک نوازنده بربر اهل تراکیه (تراس) نوشته شده است. تراکیه یا تراس، سرزمینی تاریخی در جنوب شرقی اروپا بود که امروزه بخش‌هایی از آن میان کشور‌های بلغارستان، ترکیه و یونان تقسیم شده است.
 
افلاطون که به‌خاطر تئوری «دنیای مُثُل» مشهور است، در سال ۳۴۸ قبل از میلاد در آتن درگذشت. او در این نظریه بیان می‌کند دنیای فیزیکی که ما تجربه می‌کنیم، جز سایه‌ای از واقعیت نیست.
 
منبع: یورونیوز

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟