Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:23:22 GMT

سعید، خورشیدی که هرگز خاموش نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۶۰۲

سعید، خورشیدی که هرگز خاموش نخواهد شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۲ اسفند اولین سالروز درگذشت سعید خورشیدی است. سعید را همگان در قزوین به عنوان میان‌دار خدمت و کار جهادی و انقلابی می‌دانند. امروز هرچند یک سال از عروج این مرد گذشته اما راه، مرام و رفتار او هرگز کنار گذاشته نخواهد شد.

سعید خورشیدی از فعالان جهادی استان قزوین بود.

وی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، قائم مقام جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین، رییس بسیج صداوسیمای مرکز قزوین و مسئول ستاد مردمی اربعین از جمله مسئولیت‌های او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین کاروان سفر اربعین در حدود ۱۰ سال پیش توسط او راه اندازی شد.

این فعال انقلابی که نقش مهمی در تربیت نیروهای جوان انقلابی در قزوین داشت ۲۲ اسفند سال گذشته بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداغ گفت.

کد خبر 5167908

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خورشیدی قزوین اربعین حسینی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 شیراز بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج گرگان عکس استانها اردبیل سنندج زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی، در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

کد خبر 6094845

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد