Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری ارومیه با پیروزی در دور رفت دیدار نهایی لیگ برتر مردان سال ۹۹ ایران، تنها یک گام دیگر تا کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها فاصله دارد.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان که موفق شده بودند حریفان خود را شکست دهند و در فینال لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنند، از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رقابت که به صورت دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده بود با پیروزی ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه به پایان رسید. 

در این بازی تیم شهرداری ارومیه در مجموع ۱۰۶ پوئن شامل ۵۵ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، دو امتیاز سرویس و ۳۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم فولاد سیرجان هم ۱۰۲ پوئن شامل ۵۶ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۳۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب ۲۲ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و پوریا یلی هم با کسب ۱۹ پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.

شهرداری ارومیه در پایان دور مقدماتی با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و در مرحله پلی‌آف در مجموع سه بازی موفق به شکست دو بر یک شهرداری گنبد شد. نماینده ارومیه در مرحله نیمه نهایی نیز تیم لبنیات هراز آمل را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

فولاد سیرجان نیز در پایان مرحله مقدماتی با ۲۰ برد و ۵۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله پلی‌آف و نیمه‌نهایی تیم‌های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان را از پیش رو برداشت تا حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر سال ۹۹ شود.

مسابقه دوم دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد و اگر فولاد سیرجان در این مسابقه فاتح میدان شود، مسابقه سوم روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید