Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما یکسری ایراد دارد که در وقفه تعطیلی لیگ باید این ایرادها برطرف شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: شرایط جام حذفی، همینطور است که ملاحظه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌هایی که در دسته پایین‌تر هستند، روبه‌روی تیم‌های سطح بالاتر دفاع می‌کنند و گاهی حرکاتی ایجاد می‌کنند که باعث توقف بازی می‌شود. البته اینها برای ما توجیه‌کننده نیست. ما ایرادهایی داریم که قطعاً باید این ایرادها را در وقفه لیگ برطرف کنیم.

وی افزود: تیم ما در بخش دفاع، نسبت به نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشته و در نیم‌فصل دوم این شرایط را ادامه دادیم. در بازی حذفی هم موقعیتی به حریف ندادیم و از این بخش ایرادی نیست، اما در بخش جلو ما نقص داریم که باید این ایرادها برطرف شود. نوید این را می‌دهیم که چون تیم جوانی داریم، تمرینات را به خوبی انجام دهند و ایرادها برطرف شود تا از موقعیت‌ها بهره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم که به مرحله بعدی صعود کرد و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. ضعف ما فقط استفاده نکردن از موقعیت‌ها بود که باید این مسئله را برطرف کنیم. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که نشد نتیجه بگیریم، اما قبل از بازی هم گفته بودم که اولویت ما حذفی نبود و چه بسا اگر احترام به مسابقات نبود، از جام حذفی کنار می‌کشیدیم. ما روی لیگ برنامه‌ریزی کردیم و تمرینات‌مان را برای لیگ ادامه می‌دهیم.

جام حذفی فوتبال| خیبر با حذف نفت مسجدسلیمان به یک هشتم نهایی رسید

یزدی درباره اعتراضش به صحنه‌ای که معتقد بود داور باید پنالتی اعلام کند، گفت: فیلم بازی را باید ببینیم، اما از جایی که ما ایستاده بودیم، مدافع حریف پای خود را روی پای مهاجم ما گذاشت که می‌توانست پنالتی باشد. با این حال چون بازی را از تلویزیون ندیدیم، نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. کارشناسان بهتر است در این زمینه نظر بدهند. البته از برنامه‌های تلویزیونی هم خواهش می‌کنم که بازی ما را پوشش بدهند که نه اتفاقات داوری و نه نکات فنی ما را به خوبی پوشش نمی‌دهند و از این مسئله گلایه داریم. ما از نظر تعداد بازیکن بضاعت کمی داریم و باید وقت بیشتری بگذاریم تا بازی‌ها را در لیگ برتر ادامه بدهیم.

وی همچنین درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پنجره نقل‌وانتقالاتی ما همچنان بسته است، اما باید از مجموعه مدیریتی که تلاش می‌کند، تشکر کنم. اخیراً هم پول خوبی به بازیکنان پرداخت شد و پرداختی‌ها به 50 درصد رسید که بعید می‌دانم کمتر تیمی به این میزان پرداختی داشته باشد. امیدوارم با تلاش پنجره نقل‌وانتقالاتی ما هم باز شود تا به‌زودی چند بازیکن هم به مجموعه تیم خوبی که داریم، اضافه شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید.

النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟