Web Analytics Made Easy - Statcounter



مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با پیروزی تیم های سپاهان، خیبر، ملوان و آلومینیوم و حذف مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان پیگیری شد.

به گزارش مهر، این مرحله از مسابقات که از روز پنجشنبه آغاز شده است، عصر جمعه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم سپاهان در دیداری حساس و نفسگیر که به وقت‌های اضافه کشیده شد ۲ بر یک مس رفسنجان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اتفاق این دیدار اخراج بازیکن تیم مس در دقیقه ۱۱۰ و به دلیل اعتراض به تصمیم داور بود. سپاهان گل برتری را در شرایطی به ثمر رساند که مس رفسنجان ۱۰ نفره شده بود.

تیم نفت مسجدسلیمان هم که میزبان تیم دسته اولی خیبر خرم آباد بود پس از تساوی در طول بازی سرنوشت را به ضربات پنالتی کشاند اما نتوانست حریف لرستانی خود را شکست دهد و از دور مسابقات کار رفت.

نتایج دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

* شهرداری بردسکن صفر - خوشه طلایی ساوه ۳

* اتحاد کامیاران صفر (۹) - قشقایی شیراز صفر (۱۰)

* مس نوین کرمان صفر - پرسپولیس ۳

* پارس جنوبی جم ۳ - پاس همدان صفر

* آلومینیوم اراک صفر (۵) - هوادار تهران صفر (۴)

* ملوان انزلی ۲ - ویستاتوربین تهران یک

* استقلال ملاثانی صفر (۳) - شاهین بندر عامری بوشهر صفر (۴)

* تراکتور ۳ - شهرداری ماهشهر صفر

* نفت مسجدسلیمان صفر (۳) - خیبر خرم‌آباد صفر (۴)

* سپاهان۲ - مس رفسنجان یک

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟