Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:24:34 GMT

ربیعی: فوتبال روی بد خودش را به مس نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۸۶۵

ربیعی: فوتبال روی بد خودش را به مس نشان داد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. ماراتن جذاب را شاهد بودیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. توانستیم برابر تیم پرمهره‌ای مانند سپاهان فوتبال زیبا و با برنامه‌ای را ارائه کنیم و طبق برنامه پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اشتباه کردیم و گل خوردیم البته کمی هم بدشانس بودیم و از دقیقه ۱۱۹ تا پایان بازی ۲ موقعیت عالی را از دست دادیم.

ربیعی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شده است. سختی زیادی کشیدیم، اما نتوانستیم پاداش ۱۲۰ دقیقه تلاش خود را دریافت کنیم و بدشانس بودیم. فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، زیرا فکر می‌کنم تکلیف این بازی باید در ضربات پنالتی روشن می‌شد. به نویدکیا و تیم سپاهان تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم، اما اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم کار برای ما راحت‌تر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد مهدی کیانی، خرید جدید این تیم گفت: کیانی قبل از این در سپاهان و تراکتور توانایی‌های خود را نشان داده بود. ما در نیم فصل چند خرید جوان در کنار کیانی با تجربه داشتیم. حضور کیانی به روند رو به رشد تیم کمک خواهد کرد. کیانی تاکتیک پذیر و حرفه‌ای است از عملکرد او راضی بودم.

ربیعی در مورد رفتار کعبی بعد از اخراج عنوان کرد: باید فیلم بازی را ببینم. رفتار ناشایست قابل توجیه نیست، اما نحوه اخراج کعبی و فشار ۱۱۰ دقیقه بازی ممکن است باعث شده باشد تا او کنترل خود را از دست بدهد، اما عقیل کعبی بازیکن با اخلاق و منظمی است و طی این مدت هیچ حاشیه‌ای از او ندیدم. نباید به علت یک حرکت بازیکن با اخلاق را نابود کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: امیدوارم فوتبال ما در مسیری حرکت کند تا بتوانیم هر روز شاهد رشد و پیشرفت در تمامی ابعاد فوتبالی باشیم. برای سپاهان در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بچه‌هایی وجود دارند که در خانه و ورزشگاه به فوتبال علاقه دارند و آن را می‌بینند، زمانی که ما فوتبال را از طریق رسانه‌ها به نمایش می‌گذاریم نماینده آموزش و تحصیلات مردم ما است و فکر می‌کنم که مردم ما برخی برخوردها را دوست نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در کنفرانس خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران اظهار کرد: بازی فردا بازی بسیار حساسی خواهد بود؛ مقابل تیمی که برای بقا در لیگ‌برتر تلاش خواهد کرد و زمانی که چنین شرایطی باشد آن باشگاه انگیزه، تلاش و هدف دوبرابر خواهد داشت.

وی افزود: به‌صورت کلی مهم نیست که توهین به بانوان یا آقایان باشد و هر نوع توهین به هر شخصی خلاف ارزش‌های انسانی است و ما باید به‌عنوان انسان همدیگر را درک کنیم، درک و دوستی ارزش‌های بالای ورزش است و توهین هیچ کجای دنیا چه به خانم و چه به آقا پذیرفته نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: راجع بازی فردا همان‌گونه که قبلاً هم صحبت کردم کاملاً آماده شدیم و نتیجه بستگی به بازی فردا دارد و نمی‌خوام پیش‌بینی کنم راجع به آینده خیلی فکر می‌کنم به هر حال هرکس راجع به آینده خودش برنامه‌هایی دارد؛ سعی می‌کنم آینده را مثبت ببینم و من به آینده فکر می‌کنم، اما چیزی نیست که بخواهم در لحظه به آن فکر کنم؛ آدمی نیستم که بخواهم برنامه چندساله‌ای داشته باشم، آینده را کاملاً فوق‌العاده می‌بینم مانند بهشت.

مورایس تصریح کرد: برای بازی فردا آماده شده‌ایم و ذهنیت بازیکنان‌مان را آماده کردیم، هر بازی نسبت به بازی قبل متفاوت و هر حریفی نیز متفاوت است، هر تیمی قدرت و کیفیت خود را دارد و ما باید آماده بشویم چرا که بازی‌ها اصلاً آسان نیستند و ما بیشتر از هر چیزی باید به حریفان خود احترام بگذاریم و همه می‌دانند بعضی وقت‌ها مواردی نظیر صنعت‌نفت رخ می‌دهد و ما باید این موضوعات را بپذیریم و گذر کنیم.

وی ادامه داد: همه ما باید با مسئولیت و تمرکز کامل پیش برویم و این فصل از یک زمانی به بعد عجیب شد مانند نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، می‌دانیم که آن‌ها یکی از تیم‌های خوب هستند و برای بقا می‌جنگند؛ این فصل در برخی بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتیم، این صحبت‌ها مختص به استقلال خوزستان نیست و با نگاهی به دیگر بازی‌ها می‌توان متوجه بود که لیگ کمی عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: چیزی را که من در ایران آن را بسیار تحسین می‌کنم، اهمیت دادن آن‌ها به بعضی از جنبه‌های اخلاقی است؛ بچه‌هایی وجود دارند که در خانه و ورزشگاه به فوتبال علاقه دارند و آن را می‌بینند، زمانی که ما فوتبال را از طریق رسانه‌ها به نمایش می‌گذاریم نماینده آموزش و تحصیلات مردم ما است و فکر می‌کنم که مردم ما این نوع برخوردها را دوست نداشته باشند و فکر می‌کنم این‌ها به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 750924

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان