Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمان انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی، آبی ها در تمامی بازی های خود شکست ناپذیر بوده اند.

تیم های چلسی و لیدزیونایتد فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

تاریخ برگزاری: شنبه | 23 اسفند 1399 | 13 مارس 2021

زمان برگزاری: ساعت 16 به وقت تهران

مکان برگزاری: ورزشگاه الاند رود

ترکیب احتمالی دو تیم چلسی و لیدز یونایتد

مصدومان و محرومان دو تیم

جایگاه دو تیم در جدول تیم رده برد مساوی باخت امتیاز چلسی 4 14 8 4 50 لیدز یونایتد 11 11 2 14 35 6 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی هواسکورد

لیدز یونایتد 0-3 چلسی

اخبار داغ 

آخرین لگد فدراسیون به فوتبال نحیف ایران؛ تیم ملی قربانی انتخابات کابوس ایران به واقعیت تبدیل شد؛ میزبانی تیم ملی ما را به بحرین دادند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید تیاگو: در بدترین کابوس هایمان هم فکر نمی کردیم در جدول در چنین جایگاهی باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه توانست مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند که مدافع راست آبی‌ها بعد از نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست عملکرد موثری در این بازی بر جای بگذارد.

علی حمودی که یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود، با سرعت بالا و استفاده از تجربه‌ی خود بارها از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا نفوذ کرد و مدافعان این تیم را جای گذاشت و موقعیت ساخت.

حمودی علی‌رغم سن و سالش خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با پاس در عمق برای امین مروانی خلق موقعیت کند و او هم وحید نامداری را به توپ برساند و تک گل آبی پوشان به ثمر برسد و بازی خوب خود در این هفته لیگ را تکمیل کند.

نکته شاخص در بازی حمودی این است که او مثل روزهای جوانی‌اش در استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره‌ای تنومند و سرعتی بوده و همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به زمین رقبا می‌زند و در 38 سالگی به خوبی از تکنیک و هوش خود به سود تیمش بهره می‌برد.

رقیب خسرو حیدری در دوران حضورشان در استقلال، حالا در تمام 28 بازی لیگ یک و دو دیدار حذفی برای آبی‌های ملاثانی به صورت فیکس به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاع توانست دو پاس گل هم به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!