Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@00:47:53 GMT

فروش ناامیدکننده آیفون 12 مینی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۱۵۰

فروش ناامیدکننده آیفون 12 مینی

ایتنا - آیفون 12 مینی قرار بود طرفداران بیشتری را برای خرید آیفون ترغیب کند اما اینطور که آمار نشان می‌دهند، انتظارات اپل براآورده نشد و تولید آیفون 12 و آیفون 12 پرو کاهش یافته است.
سال گذشته میلادی، اپل از آیفون 12 مینی رونمایی کرد. آیفون 12 مینی همانطور که از نامش پیداش مخصوص کسانی است که دوست دارند آیفون داشته باشند اما با صفحه نمایش کوچک‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از اسلش‌گیر، آیفون 12 مینی قرار بود طرفداران بیشتری را برای خرید آیفون ترغیب کند اما اینطور که آمار نشان می‌دهند، انتظارات اپل براآورده نشد و تولید آیفون 12 و آیفون 12 پرو کاهش یافته است.
 
کارشناسان بازار جهانی موبایل گزارش می‌دهند که اپل سفارشات آیفون را به طور کلی حدود 20 درصد نسبت به ماه دسامبر کاهش داده است. نیكی می‌گوید كه بیشتر سفارشات قطع شده مربوط به آیفون 12 مینی است براساس گزارش‌ها، اپل حتی از برخی از تأمین كنندگان خود خواسته است "ساخت اجزای مخصوص مینی را به طور موقت متوقف كنند."
 
کارشناسان با چندین منبع آشنا با زنجیره تأمین اپل صحبت کردند. یکی از آنها می گوید که اپل تولید برنامه ریزی شده در آیفون 12 مینی را تا 70 درصد برای نیمه اول سال 2021 کاهش داده است.
 
اپل به تأمین کنندگان گفته است که قصد دارد 230 میلیون آیفون در سال جاری میلادی تولید کند و البته انتظار می‌رود حدود 75 میلیون از این تعداددر نیمه اول امسال تولید شود. واضح است که اپل انتظار دارد بیشتر تولیدات آن در نیمه دوم سال اتفاق بیفتد شاید به این دلیل که احتمالا اپل در پاییز امسال از آیفون جدید رونمایی کند.

 

به این اوصاف، اگرچه اپل به طور کلی سال خوبی را سپری می‌کند، اما کاهش فروش آیفون 12 مینی، اتفاقی تلخ برای اپل است. برخی منابع ادعا می کنند که آیفون 12 مینی فقط "حدود 10٪ تا 15٪ سفارشات اپل برای سری آیفون 12 "تا پایان سال 2020 است.
تحلیلگران معتقدند كه پشتیبانی از 5G می‌تواند برای باتری كوچك آیفون 12 مینی مشكل ایجاد كند، اما مهم‌تر از همه ، وقتی صحبت از گوشی‌هایی با قیمت مشابه می‌شود، آیفون 12 مینی به احتمال زیاد مشتریان، یک گوشی با نمایشگر بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنند.
 
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون 12 مینی گوشی هوشمند موبایل اپل آیفون 12 مینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی، هرگونه خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه‌های تفویض اختیار قبل از اتمام سالن تولید و اخذ پایان کار در شهرک‌های صنعتی ممنوع و غیرقانونی است.

هاشم علایی، هشتم اردیبهشت ضمن بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد