Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@04:20:48 GMT

آخرین خبر از جنایت میدان آرژانتین تهران + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۲۳۵

آخرین خبر از جنایت میدان آرژانتین تهران + فیلم و عکس

به گزارش رکنا:ساعت حدود دو نیم ظهر روز 20 اسفند، یک راننده اسنپ در حوالی میدان آرژانتین تهران با ضربات متعدد چاقو از سوی یک ناشناس به قتل رسید.

بلافاصله محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه حاضر شد.

در همان حال خبرنگاران رکنا هم در صحنه وقوع جنایت حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجسس ها ی میدانی خبرنگاران رکنا نشان می دهد 3 مرد با انگیزه ای غیر از سرقت با حمله به مردی 32 ساله او را به قتل رسانده اند.

شاهد صحنه جنایت به خبرنگار رکنا گفت : مرد سوار بر خودرو 206 سفید رنگ خود مقابل بانک روی به روی شهروند ایستاد تا همسرش از محل کار خارج شود. در حال صحبت کردن به تلفن همراه بود که سه مرد به او حمله کردند. مرد در برابر زورگیران مقاومت کرد و آنها با چاقو ضربه به شکم و شاهرگ او زدند و فرار کردند.

به گزارش خبرنگارما؛ بررسی ها نشان می دهد مقتول راننده اسنپ است که همیشه سراغ همسرش می رفت تا با هم به خانه بروند اما این بار 3 مرد وقتی او داخل خودرویش نشسته و منتظر بود سوار پژو شدند و در داخل خودرو مرد تهرانی را هدف ضربات چاقو قرار داده اند و سپس پا به فرار گذاشته اند و همزمان مقتول هم پیاده شده است و چند قمی راه رفته و روز زمین افتاده است

جنایت سه نقابدار در میدان آرژانتین

در بررسی های ماموران مشخص شد،جنایتکاران سه نفر بودند که دو نفر آنها به مرد جوان حمله کردند و نفر سوم کنار موتور کشیک می کشیده است.

دو مرد مهاجم با چاقو و قمه وارد خودروی پژو شده و بعد از وارد کردن چند ضربه به مقتول از مهلکه گریختند.

همچنین در تحقیقات مشخص شد که مقتول مثل خیلی روزهای دیگر در آن ساعت دنبال همسرش رفته بود.همسر او در شرکتی واقع در همان حوالی مشغول به کار بود و روز حادثه قرار بود همکارش را تا مسیری برسانند و بعد به خرید بروند.

تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان جنایت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آرژانتین قتل جنایی حادثه جنایت سرقت فرار اخبار حوادث جنایت جنایی تحقیقات ساعت میدان آرژانتین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم شیراز عکس آزار ایران کرونا دختر اعدام آزار و اذیت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق بین با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهر تهران گفت: در مورد پروژه بزرگراه یادگار امام باید بگویم که این طرح اثر فوق العاده ای بر ترافیک مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این طرح بسیار سخت و پیچیده و طاقت فرساست، بگونه ای که از ۱۰ سال پیش  متوقف مانده بود و انرژی فوق العاده ای برای رفع معارضین و اجرای پروژه به کار گرفته شده است.

وی در مورد رفع معارضین اجرای این پروژه گفت: اجرای این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار ما قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و ۷۰ درصد اراضی به لحاظ امنیت اجرا و در اختیار شهرداری قرار گرفته است و طرح های ترافیکی برای میدان جی پیش بینی شده، بگونه ای که قرار بر این است انسداد میدان جی در شورای تأمین مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد مسیر صادر شود؛ هرچند مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد خواهد شد؛ اما سعی می کنیم که در سه شیفت، این بخش از پروژه را تکمیل کنیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه ۴۰ درصد از پروژه بزرگراه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته و شاید ناچار شویم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم و پس از جابجایی این درختان و اجرای طرح، فضای سبز هفت هکتاری در میدان جی و میدان فتح ایجاد خواهد شد، تأکید کرد: این پروژه در میدان فتح سه سطحی است و یک تونل ۳۵۰ متری در پروژه پیش بینی شده است.

حق‌بین با اشاره به حمایت جدی از این پروژه برای تأمین منابع با بیان اینکه  ۲۱ هزار آرماتور،تعداد دو هزار و ۵۰۰ شمع در قالب ۷۵ کیلومتر شمع گذاری در طول اجرای پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: تکنیک ساخت در دو دهانه پیش تنیده است و به همین جهت زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد و پیش بینی ما این است که بخشی از این پروژه که ترافیک قابل توجهی از میدان فتح را برطرف می کند، در ۶ ماه آینده تکمیل کنیم و به تدریج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اگر شورای تأمین به انسداد میدان جی کمک نکند، کار ابتر خواهد شد و امیدواریم با مجوز شورای تأمین و همکاری پلیس و اطلاع رسانی به شهروندان، پروژه اجرایی شود، گفت: در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی عملیات اجرایی در حال انجام است؛ هرچند پیشرفت پروژه به دلیل وجود چند معارض کند است؛ اما اعتبار رفع معارض در اختیار منطقه قرار گرفته و پس از رفع معارضین، طرح پیش خواهد رفت و امید است تا  پایان امسال این مهم  به نتیجه  برسد؛ البته دقت کنید که یکی از پلاکها حدود ۲۷ ورثه دارد و جا دارد از حمایت جانانه فروزنده معاون مالی در اجرای پروژه ها تشکر کنم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران در پاسخ به جابجایی درختان با بیان اینکه  در مورد برخی پروژه ها در مورد جابجایی درختان ناگزیر هستیم و تمام فرآیند قانونی را طی کردند و سعی کردیم با حداقل جابجایی درخت کار را پیش ببریم، تصریح کرد: در جریان اجرای پروژه مثل رمپ و لوپ ها ما فضای سبز زیادی ایجاد می‌کنیم و در پروژه های در دست اقدام فضاهای سبز را گسترش می دهیم و در مورد درختان ما نیز حساس هستیم و دقت کافی خواهیم داشت.

حق بین با بیان اینکه پروژه پارکینگ مینابی به زودی افتتاح خواهد شد، گفت:  به زودی با نصب تلویزیون شهری و بنرها اقدامات اجرایی عمرانی را به سمع و نظر مردم می رسانیم و در میدان فتح این اقدام رخ خواهد داد تا مردم در جریان اقدامات باشند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد