Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:34:24 GMT

آزادراه زنجان - قزوین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۲۹۸

آزادراه زنجان - قزوین مسدود شد

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره‌کل راهداری استان زنجان گفت: به علت بارش برف و وقوع کولاک شدید، آزادراه زنجان - قزوین مسدود است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادراه زنجان - قزوین به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین در محور قدیم زنجان - قزوین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انسداد آزادراه زنجان - تبریز در حوزه استحفاظی استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: این محور نیز به دلیل بارش برف، کاهش دید و نداشتن ایمنی کافی، مسدود اعلام شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، وضعیت جوی در سایر محورهای کوهستانی استان را نیز برفی و دارای کولاک شدید عنوان کرد و افزود: تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی به مردم توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، شامل بارش برف و وقوع کولاک، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: راهداران بازگشایی آزادراه‌ها را در اولویت قرار می‌دهند. در حال حاضر در محورهای غیرشریانی انسدادی نداریم. پاکسازی محورهای روستایی نیز پس از محورهای شریانی انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان برف و کولاک آزادراه زنجان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در برخی محورهای کشور

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مدیریت راه های کشور،  این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور اعلام کرد: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محور‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محور‌ها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان