Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:45:19 GMT

برخی محورهای شریانی درپی بارش برف مسدود شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۳۰۸

برخی محورهای شریانی درپی بارش برف مسدود شدند

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بارش برف و بروز کولاک در برخی از محورهای کشور گفت: از ساعت ۲۱، محور فیروزکوه در محدوده شرق استان تهران و استان مازندران به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۱:۳۰ محور شمهیرزاد-سمنان در استان سمنان نیز به دلیل بارش برف و کاهش دید مسدود شده است، گفت: از ساعت ۲۱، محور توسکستانح شاهرود در استان گلستان نیز با بارش سنگین برف مواجه شده و از سوی پلیس راه مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: از عصر امروز محور قزوین-زنجان در محدوده عوارضی شماره۳ نیز به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید مسدود شده است، وضعیتی مشابه نیز در هر دو مسیر آزادراه زنجان-تبریز گزارش شده و این محور نیز مسدود است.

شیرانی با بیان اینکه محور سراب- اردبیل در استان اردبیل نیز در پی بارش شدید برف و بروز کولاک مسدود است، اظهارکرد:  مسیر جنوبی آزادراه زنجان-قزوین در کیلومتر ۶۰ نیز به دلیل بارش برف و تصادف زنجیره‌ای جرحی از عصر امروز مسدود شد. 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور کرج چالوس در استان‌های مازندران و البرز و محور هراز در استان مازندران نیز به ترتیب به دلیل برف و کولاک شدید و رانش زمین و ریزش کوه مسدود است.

شیرانی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان انجام سفر یا بازگشت از سفر به شهروندان توصیه نمی‌شود، گفت: رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که اگر در جایی محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه ایجاد شده با صبر و حوصله توقف کنند و اصرار به ادامه مسیر نداشته باشند، چرا که ممکن است تنها چند کلیومتر جلوتر با کولاک یا بارش سنگین برف مواجه شده و دچار مشکل شوند. به عنوان مثال در ابتدای چالوس بارندگی بصورت باران و پراکنده است ولی تنها ۱۰ کیلومتر جلوتر کولاک شدید و عدم دید کافی باعث انسداد شده است.

پربیننده ترین قیمت جهیزیه در سال۱۳۶٠ ! +عکس هشدار سرمای شدید در کشور آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۲/۲۲) ثروتمندترین چهره‌های جهان را بشناسید اقلیم کردستان درباره تمبرهای جنجالی توضیح داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور برجام بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

بارش های بهاری اخیر به گونه ای است که موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی شدید در معابر و حتی مسدود شدن برخی از جاده شده است.

برخی از مسیرهای مواصلاتی استان یزد نیز بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود شد.

 به گفته شهروندخبرنگار ما جاده بهاباد به بافق و در محدوده روستای اسفنگ به دلیل سیلاب و سنگ و ماسه در این جاده تا محدوده سه چاهون تردد نیز مختل شده است.

جاده دهنوملا اسماعیل به سمت کیمیاداران و جاده بهاباد به چادرملو نیز مسدود شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - یزد

بیشتر بخوانید:

نجات جان راننده خودروی گیر افتاده در سیل زنجان + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها