Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری فعال اصولگرا به اظهارات حجت الاسلام و المسلمین احمد علم الهدی در مورد پاپ فرانسیس واکنش نشان داد.

امام جمعه مشهد با اشاره به سفر رهبر کاتولیک های جهان به عراق گفته بود: «پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت و فکر می‌کرد مسئله مقابله با آمریکا، منشا و مبدا مرجعیت شیعه دارد و می‌تواند آیت‌الله سیستانی را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به جنگ با آمریکا نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین خصوص، مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت: «بهانه این نوشته ، سخنان امروزتان است که به ظاهر علیه پاپ است و در باطن، علیه مرجع بزرگ شیعه ،حضرت آیت الله سیستانی. می‌گویید دسیسه امریکا، پاپ را راهی نجف کرده تا آیت الله سیستانی را (لابد به زعم شما ) بفریبد و او را وادار کند که از مردم عراق و حشدالشعبی عراق بخواهد به جنگ با آمریکا نروند!

جناب علم الهدی آیا ادای ساده اندیش‌ها را در می آورید یا واقعا ساده اندیشید؟ آن هم تا این اندازه! حد شناخت تان از بزرگمردی که عراق را از نابودی کامل نجات داد همین قدر است؟ آیت الله سیستانی با سیاست و تدبیری که نمونه‌اش را در هیچ جای تاریخ عراق نمی توان یافت، این کشور را در اوج حضور چکمه پوشهای امریکایی و انگلیسی و... به ساحل امن هدایت کرد.

خداوکیلی کی این اطلاعات را به شما می دهد؟ دقت کرده اید که حداقل هر هفته سوژه ای برای وهن روحانیت خلق می کنید و رسانه های رسمی و مجازی داخل و خارج کشور را با حرفهایتان تغذیه می کنید؟ این استعدادتان حقا و انصافا بی نظیر است و هرکس جای شما بود در گینس ثبت می کرد.

جناب آقای علم الهدی! اخیرا با برخی بستگان شما صحبت می کردم. آنها هم آنچه را در سالهای اخیر از شما سر می زند، با گذشته دورترتان که به گفته آنها بسیار متعادل تر و منطقی تر از اکنون بوده است قابل مقایسه نمی دانند و شگفت انگیز می خوانند.

چون نمی توانم بپذیرم این حجم از اشتباه از یک عالم دینی سر بزند، ناگزیرم بگویم اطرافیانش به او اطلاعات و اخبار غلط می‌دهند.

جناب علم الهدی! ما اصولگراها عاشق واژه‌ای به نام نفوذ هستیم و در بسیاری از اتفاقات، دنبال عوامل نفوذی می گردیم. شما یک بار هم که شده  این سنت سیئه  را از ما اصولگراها کپی کنید و در باره اطرافیانتان اعمال کنید. اصلا بعید ندانید عده‌ای دنبال آن باشند که امام جمعه بزرگترین شهر مذهبی کشورمان را بی‌اعتبار کنند. اگر این نفوذی‌ها اصلاح طلب بودند در هر کوی و برزن افشاگری کنید و اگر از ما اصولگراها بودند دم برنیاورید و فقط یواشکی دک‌شان کنید.

جناب آقای علم الهدی! به عنوان یک بچه مسلمان که شان اسلام و نظام و روحانیت و حتی شخص شما برایش محترم است، این سخن امام صادق(ع) را که یقینا صدها بار بر منبر گفته‌اید تکرار می کنم:"زینت ما باشید نه باعث ملامت و سرزنش ما"(بحارالانوار ج65 ص 151)»

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 علم الهدی محمد مهاجری آیت الله سیستانی پاپ فرانسیس و آیت الله سیستانی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آیت الله سیستانی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان