Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به «سعید اوحدی» معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، در متن پیام «امیر دریادار حبیب‌الله سیاری» آمده است: ۲۲ اسفندماه روز بزررگداشت مقام شهید و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدانی که با گذر از همه تعلقات دنیوی و با ایثار خود شرافت، آزادی، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را به بشریت هدیه کردند و به درجات اعلی علیین "رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنهُ" و فیض عظمای "فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا" نائل آمدند. این روز فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان و سترگ را خلق کردند.

وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت فراررسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به جنابعالی، خانواده معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و همکاران خدوم و پرتلاش آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی خانواده حضرت امام تجاوز انقلاب سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند