Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه‌ها در غرب افغانستان از کشته و زخمی شدن شصت نفر بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر هرات خبر دادند.

براساس گزارش این رسانه‌ها، تاکنون در انفجار شب گذشته هرات هفت نفر جان باخته اند و پنجاه و سه نفر دیگر زخمی شده اند. عملیات آواربرداری برای یافتن مجروحان یا قربانیان احتمالی هنوز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر هرات، تاکنون یک سرباز پلیس کشته و هفت پلیس دیگر زخمی شده است و سایر قربانیان و مجروحان این انفجار، غیرنظامیان هستند.

این انفجار مهیب، خسارات زیادی را نیز به خانه‌های مسکونی وارد کرده است. حداقل چهارده منزل مسکونی در این انفجار تخریب شده است. سخنگوی وزارت کشور افغانستان، طالبان را مسئول این انفجار اعلام کرد.

استاندار هرات نیز پس از این انفجار به محل انفجار رفته است. پیش‌تر نیز روز جمعه ده غیرنظامی افغان بر اثر حمله خمپاره‌ای به دو خانه مسکونی در استان بلخ افغانستان کشته یا زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در افغانستان گروه طالبان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند