Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:19:21 GMT

عباس از آیت الله سیستانی تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۹۷۱

عباس از آیت الله سیستانی تشکر کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به آیت الله سیستانی، از ایشان بابت مواضعشان در قبال فلسطین در دیدار با رهبر کاتولیک های حهان تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در متن پیام خود همچنین عید مبعث رسول اکرم (ص) را به آیت الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام مواضع آیت الله سیستانی در حمایت از آرمان فلسطین و تلاش ملت فلسطین برای به دست آوردن حقوق خود در دیدار با پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان اشاره و مراتب قدردانی خود را اعلام کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان ضمن آرزوی خیر و سعادت برای مردم عراق و همه ملت های عرب، برای بازپس گیری اماکن مقدس به ویژه مسجدالاقصی دعا کرد.

آیت الله سیستانی در دیدار یک ساعته اخیرشان با پاپ فرانسیس در نجف اشرف، به بی عدالتی ،ستم ، فقر، سرکوب آزادی های اساسی و عدم عدالت اجتماعی، جنگ ها، اعمال خشونت، محاصره اقتصادی و آوارگی به ویژه علیه مردم فلسطین اشاره کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود عباس آيت الله سيستاني آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد