Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود منصوری رضی کارشناس ارشد حقوق جزا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: در مورد پیش خرید ساختمان لازم است ابتدا با قانونی که قرارداد پیش‌فروش ساختمان را در بر می‌گیرد آشنایی داشته باشیم.

او ادامه داد: نکته‌ای که نبایداز نظر دور نگه دارید سند رسمی است که از همان اول کار باید سراغش بروید حتی برای تنطیم قرارداد شروع کار و یادتان باشد در هر مشکلی و در هر مرحله از انجام کار، قانون طرفدار کسی است که سند رسمی را در اختیار دارد و البته باید حق‌الثبت پرداخت شود و نیازی به ارائه گواهی مالیاتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منصوری گفت: برای اینکه پای قراداد پیش فروش بروید باید این مدارک همراهتان باشد سند رسمی مالکیت و مطمئن شوید با مالک معامله می‌کنید.

او گفت:پروانه ساخت کل ساختمان، یعنی شناسنامه فنی مستقل برای هر واحد، بیمه نامه بروز عیب یا خسارت، تایید مهندس ناظر مبنی بر پایان عملیات پی ساختمان، لازم است.

او گفت: وقتی یکی از طرفین به قولش عمل نکند مثلا اگر پیش فروشنده در موعد مقرر خانه را به خریدار تحویل ندهد باید جریمه شود.

او گفت:اگر در قرارداد‌های پیش فروش مسکن، فروشنده در تحویل پارکینگ یا انباری تاخیر داشته باشد، مکلف است به نسبت تاخیر، هزینه متعارفی که خریدار برای انبارداری کالاهایش، و یا توقف اتومبیل او پرداخت کرده است، به نسبت هر روز به خریدار پرداخت کند.

او گفت: اگر در تعیین این ارقام اختلافی حاصل شود، نظر کارشناس رسمی دادگستری ملاک خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری پیش فروش ساختمان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو

 ویدیویی از لحظه دلهره آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه را مشاهده می‌کنید که در فضای مجازی وایرال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # مرگ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • ببینید | گریه ناگهانی روزبه بمانی در هنگام اجرای آهنگ «اسمت که میاد»
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • لحظه وحشتناک ریزش قبر در هنگام خاکسپاری
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو
  • ببینید | لحظه دلهره آور ریزش قبر در هنگام خاکسپاری