Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:04:18 GMT

بیمارستان کودکان گرگان در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۱۹۴

بیمارستان کودکان گرگان در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله عابدی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۹، طرح کاداستر در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گلستان اجرا شده بود که در پایان امسال به ۷۰۰ هزار هکتار می رسد.

طبق گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در سه سال اخیر ۱۵ هزار هکتار بیابان زدایی در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی اضافه کرد: در سال گذشته ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به استان، دو هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر احداث یا مرمت ۳۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در استان با اعتبار هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان انجام شده است.

عابدی همچنین گفت: در سال اخیر ۴۲ واحد آموزشی با ۲۲۸ کلاس درس و با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان توضیح داد: در خصوص بودجه ۱۴۰۰ استان تعامل همه جانبه با مجمع نمایندگان و سایر مسئولان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز کمیسیون ماده ۲۳ دو پروژه در گلستان اخذ شد.

عابدی توضیح داد: از سه پروژه ای که در حوزه آب در بودجه سال ۱۴۰۰ در کشور مجوز و ردیف اعتباری گرفت یک پروژه (سد شصت کلا) مختص گلستان بود که مشکل آب شرب گرگان را حل می‌کند.

وی گفت: همچنین بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان توانست ردیف اعتباری بگیرد.

کد خبر 5168001

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیمارستان سازمان برنامه و بودجه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شیراز انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها اردبیل شهرستان کرج زلزله گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان